صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / پایان کار دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران در بخش انفرادی و دوبل مسابقات چک

تور بین‌المللی تنیس روی میز چک

پایان کار دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران در بخش انفرادی و دوبل مسابقات چک

دختران پینگ‌پنگ‌باز جوان ایران در بخش انفرادی تور بین المللی تنیس روی میز چک سه پیروزی و ۶ شکست به دست آوردند و در بخش دوبل نیز برابر حریف خود مغلوب شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز، پریناز حاجیلو، شیما صفایی و مریم فرعی سه پینگ‌پنگ‌باز جوان ایران که در تور بین‌المللی تنیس روی میز چک شرکت کردند امروز (چهارشنبه) در بخش انفرادی این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند که در مجموع با سه پیروزی و ۶ شکست به کار خود در این بخش پایان دادند.

در این بخش هر کدام از ملی‌پوشان ایران سه بازی انجام دادند. پریناز حاجیلو ابتدا برابر حریفی از ولز به پیروزی سه بر یک رسید. در دومین بازی سه بر دو برابر نماینده چک شکست خورد و در آخرین دیدار خود هم سه بر یک مغلوب هونامی ناکاموری ژاپنی شد.

شیما صفایی نتیجه اولین بازی خود را سه بر صفر به نماینده چک واگذار کرد اما در دو بازی بعدی خود سه بر دو و سه بر صفر به ترتیب برابر پینگ‌پنگ بازان سنگاپور و نروژ به پیروزی رسید.

مریم فرعی، سومین ملی‌پوش ایران در هر سه بازی خود با نتایج سه بر صفر، سه بر یک و سه بر صفر به ترتیب برابر ورزشکارانی از فرانسه، چک و رومانی شکست خورد.

در بخش دوبل این مسابقات هم تیم ایران با ترکیب پریناز حاجیلو و شیما صفایی به مصاف تیمی با ترکیب دو ورزشکار از بلاروس و چک رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. به این ترتیب کار ملی‌پوشان ایران در بخش انفرادی و دوبل این مسابقات به پایان رسید و جمعه در بخش تیمی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت چک) برابر روسیه و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت چک) به مصاف تیم پرتغال می‌روند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.