چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / عضو جنبش جهاد اسلامی: با اجلاس ورشو نمی‌توانند به اهدافشان برسند

/ مراسم گرامیداشت فتحی شقاقی/

عضو جنبش جهاد اسلامی: با اجلاس ورشو نمی‌توانند به اهدافشان برسند

یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این که مقاومت هرگز متوقف نخواهد شد، گفت: مساله فلسطین سازش‌پذیر نیست و اجازه نمی‌دهیم قدس را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش کسب و کار نیوز، خالد البطش از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در مراسم گرامیداشت فتحی شقاقی طی سخنانی گفت: گروه‌هایی می‌خواستند قدس را یهودی کنند. فتحی شقاقی در شرایطی جنبش جهاد اسلامی را ایجاد می‌کند که جهان اسلام درگیر مسائل مختلف است.

وی افزود: جنبش جهاد در صحنه فلسطین همانند خورشید می‌درخشد. تمام جنبش‌های مقاومت در صحنه منطقه نشان داده‌اند صحنه را ترک نمی‌کنند و بر مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مساله فلسطین هم قسم هستند.

این عضو جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها باید در برابر حقوق حقه فلسطینی‌ها تسلیم شوند، گفت: فتحی شقاقی و سید عباس موسوی تاکید داشتند که با شهادت اعضای ارشد جهاد اسلامی حرکت جنبش متوقف نخواهد شد. مقاومت روز به روز قدرتمندتر شده و آن‌ها می‌دانند که مقاومت هرگز متوقف نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ما به هر گونه سازشی، نه می‌گوئیم، مساله فلسطین سازش پذیر نیست. اجازه نخواهیم داد که آنها قدس را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

خالد البطش با بیان اینکه در برابر رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نشان دادیم که با آزادی فلسطین می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم، گفت: به اجلاس ورشو و اجلاس‌هایی که می‌خواهند ایران را به عنوان جایگزین اسرائیل معرفی کنند، می گوئیم که آن‌ها نمی‌توانند با چنین توطئه‌هایی به اهدافشان برسند.

این عضو جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: همگان باید بدانند رژیم صهیونیستی دشمن جهان اسلام است. پیام شهدای فلسطین این است که ما دست از مساله فلسطین بر نمی‌داریم. همه فلسطینی‌ها و مسلمانان جزو لاینفک سرزمین امت اسلام هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.