صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / اقدام انقلابی سپاه در برخورد با شناورهای متخلف قابل تقدیر است
اقدام انقلابی سپاه در برخورد با شناورهای متخلف قابل تقدیر است

نماینده بندرعباس:

اقدام انقلابی سپاه در برخورد با شناورهای متخلف قابل تقدیر است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس اقدام نیروی دریایی سپاه در برخورد با شناورهای متخلف که با روش ترال اقدام به صید آبزیان می‌کردند، را قابل‌تقدیر دانست.

صید ترال

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا، با تقدیر از سردار تنگسیری (فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران)، سردار عظمایی و سردار غلامشاهی فرماندهان منطقه پنجم و یکم نیروی دریایی سپاه در اجرای این خواسته عمومی، اظهار کرد: مراجع قضائی در این موضوع ورود مناسبی داشته و با صدور احکام قضائی مطلوب برای اینگونه شناورها، راه را برای سوءاستفاده از ذخایر آبزیان کشور خواهند بست.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه «چندی پیش ۴۰ نفر از نمایندگان مجلس با طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند»، اضافه کرد: ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس به نمایندگی از سایر نمایندگان این سوال را مطرح و در جلسه‌ای که بنده و احمد مرادی از نمایندگان هرمزگان نیز به‌عنوان نمایندگان حامی طرح سوال حضور داشتیم، به دلیل عدم رضایت از پاسخ‌های وزیر موجب دریافت کارت زرد حجتی شد.

این عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان گفت: امیدوارم شاهد باشیم با چنین اقداماتی دست سوءاستفاده کنندگان قطع و شاهد رونق فعالیت صیادان بومی در هرمزگان و استان‌های همجوار دریای عمان باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.