صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود
سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود

خبر نگران کننده برای وزنه برداری و ورزش ایران

سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی سهراب مرادی از ناحیه کمر گفت: با نشستی که با کمیسیون پزشکی صبح امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم، نظر اساتید و پزشکان متخصص بر این بود که این قهرمان المپیک مبتلا به عارضه دیسک کمر است و باید هر چه سریعتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

سهراب مرادی

دکتر غلامرضا نوروزی ، درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو اظهار کرد: با نشستی که امروز با حضور اساتید و پزشکان متخصص در خصوص وضعیت آسیب دیدگی سهراب مرادی وزنه‌بردار وزن ۹۶ کیلوگرم داشتیم و با معاینات بالینی که چند نفر از پزشکان از او به عمل آورند به این نتیجه رسیدند که وی مبتلا به عارضه دیسک کمر است و باید هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی گفت: البته قرار بر این شد که روز شنبه ۲۷ بهمن دوباره مصدومیت سهراب مرادی توسط چند متخصص دیگر مورد بررسی قرار بگیرد و سپس تصمیم نهایی برای انجام عمل جراحی گرفته شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پیرامون این پرسش که عمل جراحی او چه زمانی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این بستگی به نظر پزشکان متخصص و همچنین تصمیم سهراب مرادی دارد که چه زمانی تحت عمل جراحی قرار بگیرد. البته با توجه به فاصله زمانی که تا انتخابی کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا وجود دارد، تلاش ما بر این است که پس از عمل جراحی این سرمایه ملی را تا انتخابی کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.

نوروزی تصریح کرد: مرادی یکی از امیدهای کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و ما سعی خواهیم کرد به نحو احسن کارهای او را پیش ببریم تا مشکلی برای شرکت در انتخابی کسب سهمیه و حضور در المپیک ۲۰۲۰ را نداشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پزشک معالج او مشخص است یا خیر؟ گفت: بعد از اینکه چند متخصص دیگر نظر نهایی خود را در خصوص عمل جراحی دیسک کمر سهراب مرادی را ارائه دهند، به او متخصص پیشنهاد می‌دهیم که بستگی به تصمیم خود سهراب مرادی دارد که چه کسی این عمل را انجام دهد.

نوروزی در پایان گفت: بعد از عمل جراحی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این سرمایه ملی را با انجام کارهای توانبخشی هر چه سریع‌تر به میادین ورزشی بازگردانیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به اینکه سهراب مرادی شانس نخست ورزش ایران برای کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، جراحی این قهرمان خبری نگران کننده است که امید می‌رود بتواند با قدرت در المپیک توکیو مسابقه دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.