صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / برنامه‎ریزی مهندسی، مهم‎ترین شاخص در اجرای موفق کارها
برنامه‎ریزی مهندسی، مهم‎ترین شاخص در اجرای موفق کارها

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد

برنامه‎ریزی مهندسی، مهم‎ترین شاخص در اجرای موفق کارها

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه‎ریزی، مطالعات مهندسی و کارشناسی مهم‎ترین شاخص در اجرای موفق کارهاست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدعبدالله موسوی، دیروز (سه‎شنبه، ۲۳ بهمن‎ماه)، در آیین تودیع و معارفه تعدادی از مدیران و رؤسای بخش‎های مختلف این شرکت افزود: واحدهای عملیاتی، پشتیبانی، تدارکات و امور کالا و ساخت باید پس از دریافت برنامه‎ها و دیدگاه‌های کارشناسی و مهندسی نسبت به پیگیری و اجرای کارها اقدام کنند.
وی اظهار کرد: در زمینه ساخت داخل یا تامین کالا از خارج، اجرای پروژه‎ها، روزآمدکردن تجهیزات و همه موارد کار که نیاز به برنامه‎ریزی مدون دارد، لازم است بررسی‎های تخصصی از سوی امور مهندسی بر اساس مطالعات دقیق، منافع و مصالح شرکت انجام شود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری با تاکید بر توجه بیش از پیش به تولیدات داخلی با اهتمام ویژه به سیاست‎های اقتصاد مقاومتی گفت: اولویت در تهیه نیازهای شرکت از طریق منابع داخل کشور باید به‌طور جدی از سوی مدیریت تدارکات و امور کالا و پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت پیگیری و دنبال شود.
موسوی با اشاره به اهمیت توسعه و افزایش بازدهی کار در بخش خدمات جانبی همسو با عملیات حفاری افزود: روزآمد کردن، تعمیرات (اورهال) به‌موقع، بازسازی و نوسازی تجهیزات موجود، توجه ویژه به حفظ و نگهداشت ماشین‎آلات و تجهیزات با نگاه کاربست بهینه و استفاده حداکثری از داشته‎ها از نکاتی است که باید در سرفصل کارها منظور شود.
وی تصریح کرد: تغییرات براساس توانمندی‎های افراد، شایسته‎سالاری، اجرای دستورعمل‎های ابلاغی ازسوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، نگاه ویژه به چابک‎سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‎ها انجام می‎شود.
موسوی گفت: در اجرای این پروژه‎ها ارتباط با کارفرما، کار برمبنای برنامه و جدول زمان‌بندی بسیار مهم است که این مدیران به طور کامل به این موضوع احاطه دارند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز طی گزارشی نوشت: صادرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.