صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / صنایع بزرگ نیازمند استفاده از توانمندهای شرکت‌های دانش بنیان هستند
صنایع بزرگ نیازمند استفاده از توانمندهای شرکت‌های دانش بنیان هستند

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی خبر داد:

صنایع بزرگ نیازمند استفاده از توانمندهای شرکت‌های دانش بنیان هستند

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: راه موفقیت کشور در توسعه هرچه بیشتر حوزه دانش بنیان و استارتاپ ها، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ به روی نوآوری کسب و کارهای کوچک و شتابدهی ایده های نوآورانه است.

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: راه موفقیت کشور در توسعه هرچه بیشتر حوزه دانش بنیان و استارتاپ ها، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ به روی نوآوری کسب و کارهای کوچک و شتابدهی ایده های نوآورانه است. پیمان صالحی راه موفقیت کشور را در توسعه هرچه بیشتر حوزه دانش بنیان و استارتاپ ها، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ به روی نوآوری کسب و کارهای کوچک و شتابدهی ایده های نوآورانه دانست و افزود: هم اکنون صنایع بزرگی مانند فولاد و پتروشیمی نیز برای توسعه نیاز به بهره گیری از نوآوری، توانمندی و چابکی شرکت‌های دانش بنیان و حوزه استارتاپی هستند.
وی افزود: معاونت علمی وفناوری در این راه آماده است تا زیرساخت‌های لازم برای بازارسازی این شرکت‌ها را فراهم کند. وی  به ۱۱۰ سرفصل حمایتی ذیل قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم که راه را برای حرکت کسب و کارهای دانش بنیان استارتاپی هموار کنیم و اگر دستشان را نمی گیریم با قوانین دست و پاگیر و موانع سد راه آنها نشویم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.