صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گواردیولا: این سیتی من را به یاد بارسلونا انداخت
گواردیولا: این سیتی من را به یاد بارسلونا انداخت

گواردیولا: این سیتی من را به یاد بارسلونا انداخت

سرمربی منچسترسیتی از نمایش شاگردانش در بازی برابر چلسی تمجید و آن را با بارسلونا مقایسه کرد.

پپ گواردیولا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی با برتری ۶ بر صفر برابر چلسی بار دیگر با یک بازی بیش‌تر به صدر جدول لیگ برتر انگلیس راه یافت. پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از نمایش درخشان شاگردانش در این دیدار گفت: سه بازی خیلی دشوار داشتیم و در هر ۳ مسابقه نیز با قدرت در زمین حاضر شدیم. برتری برابر آرسنال، برتری در زمین اورتون یعنی گودیسون پارک و در ادامه برتری برابر چلسی، ۳ دیدار سختی بود که ما در روزهای اخیر داشتیم و فوق‌العاده ظاهر شدیم. از بازیکنانم بعد از این دیدار تشکر کردم. وقتی ما به نیوکاسل باختیم، من به بازیکنانم گفتم که آرام باشید و دیدید که در نهایت آرامش توانستیم کارمان را پیش ببریم. این بازی که سیتی ارائه داد و این عطش برای گلزنی و بهتر شدن من را به یاد بارسلونا انداخت.

او در ادامه گفت: از نظر من هر چه بیشتر برنده شوید و بازی‌های خودتان را ببرید، باید بیش‌تر کار کنید. این بازیکنان سخت تلاش کردند و تمرین کردند و سزاوار این ستایش هستند. رکوردهای زیادی را شکستیم و بازی به بازی بهتر شدیم.

سرخیو آگوئرو با هت تریک در این دیدار توانست در کنار محمد صلاح در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گیرد و هم‌چنین با رکورد هت تریک آلن شیرر در تاریخ لیگ برتر برابری کند. در همین رابطه گواردیولا گفت: خوشحالم که آگوئرو ثبات خود را در این دیدار حفظ کرد. این همان چیزی است که ما از او انتظار داریم. آگوئرو بازیکن فرصت طلب و خوبی است. البته او می‌توانست باز هم در این دیدار گلزنی کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.