صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / متن و حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷
متن و حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

متن و حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال 97 پیش از آغاز رسمی مراسم در ساعت 9 صبح روز دوشنبه، در بیش از هزار شهر و ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان انقلاب، راهپیمایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی ایران، امسال در روز ۲۲ بهمن با وجود سرمای زمستانی و بارش شدید برف و باران از همان ساعات اولیه با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در حال برگزاری است.

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷/‏ عکس از: فاطمه خوش‌نیت

مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی‌وی که اخیراً بدون هیچ دلیلی از سوی پلیس فدرال آلمان بازداشت و پس از آزادی به ایران بازگشت در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تهران حضور یافت.

مرضیه هاشمی ۱۳ ژانویه (۲۳ دی ماه) بدون اقامه هیچ دلیلی در فرودگاه سنت لوئیس آمریکا بازداشت و به یک بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در واشنگتن منتقل شد.

خبرنگار آمریکایی‌تبار پرس تی‌وی پس از ۱۱ روز بازداشت در آمریکا بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد و به خانواده‌اش در واشنگتن ملحق شد و پس از آن به تهران بازگشت.

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷/‏ عکس از: عرفان حاجی پروانه

امسال اقوام مختلف با پوشش‌های محلی خود حضور پرشوری در این راهپیمایی و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

ادامه دارد….

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.