صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / خادمی: انقلاب اسلامی مردم را از زیر سلطه قدرت‌های بزرگ درآورد

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

خادمی: انقلاب اسلامی مردم را از زیر سلطه قدرت‌های بزرگ درآورد

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با تاکید بر اینکه «آزادی و استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی پس از چهل سالگی است»، گفت: ناکارآمدی برخی مدیران بزرگ‌ترین چالش پیش روی انقلاب است.

هدایت الله خادمی

هدایت الله خادمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی پس از گذشت چهل سال، بیان کرد: از نظر من آزادی و استقلال بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است. شاید این روزها مفهوم آزادی برای جوانان کمی متفاوت باشد ولی ما با انقلاب آزادی را بدست آوردیم. امروز دولت و نظام در دست مردم است و این مردم هستند که رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب می‌کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه «ما با انقلاب از وابستگی که وجود داشت و تسلطی که قدرت‌های بیگانه در حاکمیت و سیاست بر ما داشتند، عبور کردیم» اظهار کرد: پس از انقلاب ما در بخش‌ها و صنایع مختلف پیشرفت‌های خوبی داشتیم. به عنوان مثال در صنعت نفت، قبل از انقلاب کلیه کارهای اکتشاف، تولید و حفاری به طور کامل دست ۴۶ کشور خارجی بود و وقتی آنها این صنعت را رها کردند و رفتند این صنعت حدود یک سال و نیم تعطیل شد. در همین هنگام عده‌ای از خوزستان خدمت امام رفتند و پیشنهاد دادند که ما می‌توانیم شروع کنیم و در نهایت اولین شرکت صنعت نفت یعنی شرکت ملی حفاری ایران شکل گرفت.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس تصریح کرد: پس از انقلاب ما در بخش‌های مختلف توانستیم تأثیر بسزایی در منطقه بگذاریم. در سوریه داعش و کشورهای حامی داعش قصد تغییر دولت در سوریه را داشتند، این ایران بود که کمک کرد تا یکپارچگی در سوریه حفظ شود.

وی افزود: امروز همه چیز در دست مردم است. نظام این قابلیت را داشت که مردم را از زیر سلطه دربیاورد و کشور را به دست مردم بدهد. هرچه مردم عملکرد بهتری داشته باشند پیشرفت و توسعه در کشور بیشتر خواهد بود.

خادمی در پایان با اشاره به بزرگ‌ترین چالش پیش روی انقلاب پس از چهل سالگی بیان کرد: ناکارآمدی برخی مدیران بزرگ‌ترین چالش پیش روی انقلاب است که اگر این ناکارآمدی با فساد اقتصادی همراه شود چالش جدی خواهد شد. مدیریت ناکارآمد و فساد اقتصادی نگران کننده است که این امر باعث می‌شود فاصله طبقاتی در جامعه بیشتر شود و این می‌تواند ضربه‌ای به انقلاب وارد کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.