صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / منصوری: حضور مردم روحیه انقلابی‌گری ملت ایران را به جهان مخابره کرد

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

منصوری: حضور مردم روحیه انقلابی‌گری ملت ایران را به جهان مخابره کرد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن روحیه انقلابی گری ملت ایران را به جهان مخابره کرد.

محمدرضا منصوری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا منطقه مرکزی، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید، افزود: ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره در صحنه‌های دفاع و صیانت از این نظام حضور دارند و حضور باشکوه آنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت در پاسداری از آرمان‌های نظام است.

وی تصریح کرد: این حضور هوشمندانه بیانگر آن است که یاوه‌گویی‌های مستکبران عالم ذره‌ای در عزم و اراده ملت در پاسداری از انقلاب تأثیری نداشته و مردم با قدرت از نظام، انقلاب و رهبری حمایت می‌کنند.

منصوری با اشاره به گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نهال نظام اسلامی که با خون شهدا آبیاری و با بصیرت مردم محافظت شده است هم اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده و روز به روز بر اقتدار این انقلاب در تمامی عرصه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود.

وی تاکید کرد: پیام صریح و روشن ملت ایران به دشمنان قسم خورده این انقلاب در سالروز ۴۰ سالگی انقلاب این است که با وجود توطئه افکنی و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و ایادی وابسته به آنان این ملت با جان و دل پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با همبستگی و همدلی معادلات دشمن را بهم می‌ریزند.

این نماینده مردم در خانه ملت، تفکر انقلابی‌گری و زیر بار زور نرفتن را دو پیام مهم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: مسئولان باید قدر این مردم را که پشتیبان نظام و رهبری هستند بدانند و مطالبه بحق مردم مبنی بر برطرف کردن مشکلات آنان به ویژه مشکلات معیشتی پیام مهم دیگر این حماسه حضور است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.