صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بنایی: شرایط اقتصادی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نداشت

/ چهل سالگی انقلاب /

بنایی: شرایط اقتصادی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نداشت

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه شرایط اقتصادی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نداشت، گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و پای کار نظام و مردم باشند.

حمید بنایی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا-‌منطقه خراسان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم ما بصیر و آگاه هستند، شرایط کشور نیز شرایط سختی است. ما از بسیاری از گردنه‌هایی که دشمنان در طول ۴۰ سال فراهم کردند با موفقیت عبور کردیم و قطعاً از این گردنه تاریخ نیز عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری آرزو داشتند که مردم جشن چهلمین سال انقلاب را نبینند، افزود: درست است که شرایط معیشت، اشتغال و اقتصاد مردم را در تنگنا قرار داده اما اکنون حضور آنان در راهپیمایی پرشورتر احساس می‌شود، دشمنان باید بدانند مردم ما مردمی بصیر، آگاه و حسینی هستند و حضور آنان در راهپیمایی امروز این مساله را بیش از پیش به صورت پررنگ‌تری نشان داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و پای کار نظام و مردم باشند، مردم نیز پای کار نظام و انقلاب هستند. مسئولان باید همت بیشتری کنند، مجلس هم پای کار مردم و از خود آن‌ها است، ان‌شاءالله دولت هم عنایت بیشتری داشته باشد تا موضوعات معیشتی، اقتصاد، حقوق و مزایا و اشتغال مردم بهتر شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.