صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / مصباحی مقدم: همه مسئولان از جمله رهبری معظم انقلاب مشکلات مردم را می‌دانند
مصباحی مقدم: همه مسئولان از جمله رهبری معظم انقلاب مشکلات مردم را می‌دانند

/ چهل سالگی انقلاب اسلامی /

مصباحی مقدم: همه مسئولان از جمله رهبری معظم انقلاب مشکلات مردم را می‌دانند

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه مسئولان از جمله رهبری معظم انقلاب مشکلات مردم را می‌دانند و کمبودها و کاستی‌ها را قبول دارند

 

به گزارش کسب و کار نیوز حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان یاسوجی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت حضرت فاطمه (س) افزود: خداوند بر این ملت چنین حکومتی را منت نهاد و رهبری را برای ملت برگزید که عالم و عارف و مجتهد بود و پا جا پای امیرمومنان (ع) و امام حسین (ع) گذاشت.

وی با اشاره به رشادت ملت ایران اظهار کرد: این ملت همیشه در صحنه از جان و فرزند و مال خود گذشتند و امروز این ملت در میان همه ملل جهان الگو و نمونه‌ای برای ایستادگی و پایداری است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دستاوردهای انقلاب را در چهل سال گذشته مایه فخر و مباهات دانست و خاطرنشان کرد: در بسیاری از علوم و فنون مثل نانو و پزشکی و هسته‌ای و سایر علوم نوین، جمهوری اسلامی رتبه‌های برتر جهانی را به خود اختصاص داده است.

مصباحی مقدم تصریح کرد: کسی باور نمی‌کرد که روزی ماهواره به فضا بفرستیم در ابعاد مختلف نظامی صاحب چنین پیشرفت‌هایی باشیم تا آمریکا امروز نتواند لاف بزند که همه گزینه‌ها روی میز است.

وی با اشاره به صحنه زانو زدن افسران نیروی دریایی آمریکا در مقابل رزمندگان اسلام و ایران اسلامی ادامه داد: این همه عزت و بزرگی را حاصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، در حالی که ایران قبل از انقلاب به شدت وابسته بود و استقلالی از خود نداشت اما امروز قدرت‌های بزرگ دنیا در برابر عظمت ایران اسلامی زانو زده اند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروزه همه مسئولیت‌ها و مناصب با رأی مردم شکل می‌گیرد عنوان کرد: رأی ملت در همه ارکان نظام اثرگذار است و مردم‌سالاری دینی حاکم است.

مصباحی مقدم با اشاره به همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در ۴۰ سال اخیر بیان کرد: این انقلاب برگرفته از مکتب فاطمی است و در برابر هر سختی و مشقتی از تهدید گرفته تا تحریم مقاومت می‌کند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان از جمله رهبری معظم انقلاب مشکلات مردم را می‌دانند و کمبودها و کاستی‌ها را قبول دارند، اضافه کرد: باید همه به خصوص مسئولان همت کرده و این مشکلات را برطرف کنند چرا که این حضور مردم در برف و باران و با وجود همه مشکلات اقتصادی نشان از عشق و ارادتی است که ملت به ایران، اسلام، امام و رهبری دارد.

همچنین غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم همیشه در صحنه‌ی استان امروز با پیوستن به موج خروشان ملت بار دیگر با امام، شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی بار دیگر بیعت کردند.

وی افزود: شکوه و قدرت ایران نتیجه مبارک پایداری ملت در برابر همه توطئه‌ها و فشارهاست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.