صفحه اصلی / استان ها / فارس / باید اعتماد به نفس را به جوانان بازگردانیم
باید اعتماد به نفس را به جوانان بازگردانیم

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس:

باید اعتماد به نفس را به جوانان بازگردانیم

‌نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس تاکید دارد که برای حل مشکلات کشور باید تلاش کرد تا اعتماد به نفس را به جوانان بازگرداند.

جلسه

‌به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از اداره کل ورزش و جوانان فارس، سید محسن علوی، در همایش “جوانان امیدوار؛ انقلاب ماندگار” که به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در لامرد برگزار شد، گفت: شهرستان‌های لامرد و مهر به عنوان الگوی محرومیت زدایی در کشور زبانزد است و آغاز حرکت پیشرفت و توسعه منطقه به دوران تأسیس سازمان جوانان انقلاب در این منطقه باز می‌گردد.

وی افزود: شهرستان‌های لامرد و مهر در گذشته یکی از بخش‌های محروم لارستان بود که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تلاش و همت جوانان پرشور انقلابی و با مدیریت جهادی حرکت خود را در مسیر رشد و پویایی آغاز کرد و با حضور و فعالیت شخصیت‌های جوان و باانگیزه همچون آیت الله سید محمود علوی و دیگر بزرگان در سازمان جوانان انقلاب توانست سرمنشاء تحولی عظیم در منطقه شود.

وی خاطرنشان کرد: با لطف خداوند متعال در این سه سال گذشته، شاهد اتفاقات خوبی در توسعه عمرانی صنعتی و پیشرفت پروژه‌های منطقه و جذب اعتبارات برای دو شهرستان بودیم که با حمایت جوانان و تلاش‌های مدیران جوان دو شهرستان، خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف انجام گرفته است، امروز منطقه ما نه تنها امید را در دل جوانان منطقه ایجاد کرده است بلکه جوانان استان فارس چشم امید اشتغال به‌کار در این منطقه دارند.

وی ادامه داد: نتیجه حرکت و حضور مردم در انتخابات دوره گذشته مجلس، فقط توسعه و پیشرفت نبود بلکه بازگرداندن اعتماد به نفس به جوانان منطقه بود و این حرکت ادامه یابد چرا که جوانان می‌توانند تحول ایجاد کنند و از این انقلاب همچون گذشته پاسداری کنند.

علوی تاکید کرد: باید اعتماد به نفس جوانان به خودمان بازگردانیم که بتوانیم مشکلات کشورمان را حل کنیم. بدون اعتماد به نفس؛ آینده‌ای برای کشور متصور نیست، بنا است که آینده کشور را جوانان بدست بگیرند، پس با حمایت شما جوانان باری دیگر اعتماد به نفس را به خودمان بازخواهیم گرداند و آبادانی و توسعه هرچه بیشتر کشورمان را شاهد خواهیم بود.

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: ۹۴ پروژه با اعتباری بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین برنامه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمایشگاه روستایی-عشایری و … به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در لامرد در ادامه برنامه‌ها از تمامی اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با افتخار به گذشته و امید به آینده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور پیدا کنند.

شایان ذکر است مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس، رئیس مجمع ملی جوانان کشور و جمعی از جوانان و مسئولان استانی و نمایندگان سمن‌های کشور در این همایش حضور داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.