صفحه اصلی / استان ها / کرمان / ۱۴ میلیارد تومان پروژه مربوط به جمعیت هلال احمر استان کرمان

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور /

۱۴ میلیارد تومان پروژه مربوط به جمعیت هلال احمر استان کرمان

در آئینی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار کرمان و رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی امداد ونجات، از ۳ دستگاه خودرو نجات و سیستم بیسم امدادونجات رونمایی و کاروان‌های سلامت هلال احمر در روستاهای محروم استان آغاز به کار کرد.

تیم ارزیاب هلال احمر

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در این آئین گفت: همت اصلی این مجموعه برای خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها است.

دکتر علی اصغر پیوندی افزود: جمعیت هلال احمر همواره در صدد خدمت‌رسانی بیشتر در خدمت مردم بوده تا در راستای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات مردم اقدام کند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی امداد ونجات در کرمان، تصریح کرد: این مرکز از نظر وسعت دومین مرکز کشور و از نظر سازه و امکانات اولین مرکز مجهز کشور است که در توسعه آموزش‌ها و نیز توسعه آموزش عمومی نقش به سزایی دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: استان کرمان، استان بسیار پهناوری است و سابقه حوادث تلخی را نیز دارد و بر این اساس باید به توسعه و تجهیز خدمات امدادی و آموزش‌های امدادی نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

پیوندی با تاکید بر این مطلب که برای آمادگی بیشتر در زمان حوادث، آموزش حرف اول را می‌زند، تاکید کرد: تلاشگران جمعیت هلال احمر مخلصانه و برای جلب رضایت خداوند تلاش می‌کنند.

در این آئین ارتباط ویدئو کنفرانس با دست اندرکاران طرح کاروان سلامت در شهرستان فهرج نیز برقرار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز گفت: در سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور در مجموع ۱۴ میلیارد تومان پروژه در استان کرمان افتتاح می‌شود.

رضا فلاح با اشاره به افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی امداد ونجات در روز جاری، بیان کرد: برای احداث و تجهیز مرکز آموزش‌های تخصصی امداد ونجات ۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح اولین کارگاه جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در مرکز آموزش‌های تخصصی امداد ونجات، عنوان کرد: تجهیزات امدادی برای عملیات‌های مختلف در حد پایه را در این کارگاه مهیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری نیاز است تا مرکزی نمونه برای آموزش‌های عمومی جمعیت هلال احمر در استان کرمان احداث شود.

فلاح ادامه داد: دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شبیه ساز زلزله در کرمان نیاز است زیرا این استانی حادثه خیز و زلزله خیز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر به صورت مستمر مورد آموزش قرار می‌گیرند و جمعیت هلال احمر استان کرمان به دلیل بهره مندی از سازه‌های آوار، سازه‌های ارتفاع، امداد جاده، اسکان اضطراری و تیم آنست (سگ‌های تجسس) توانسته امدادگران کشوری را مورد آموزش قرار دهد.

فلاح یادآور شد: سه دستگاه خودروی نجات تیپ ۲ به ارزش ۵۱ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر استان کرمان افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه همراهی و وحدت بین مسؤولان استان کرمان موجب شده که جمعیت هلال احمر این استان به قوی‌ترین دستگاه در بحران و حوادث تبدیل شود.

وی به خدمات رسانی کاروان‌های سلامت در ۱۶۰ منطقه محروم استان، تصریح کرد: در مجموع دو میلیارد تومان اعتبار برای کاروان‌های سلامت هزینه شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.