صفحه اصلی / استان ها / قم / آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل لنکرانی در قم برگزار شد
آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل لنکرانی در قم برگزار شد

آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل لنکرانی در قم برگزار شد

آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل لنکرانی با حضور بزرگان دین و حوزه، مسئولان و آحاد مردم برگزار شد.

فاضل لنکرانی

به گزارش کسب و کار نیوز، در این آئین که در بزرگداشت دوازدهمین سالگرد ارتحال این عالم فقید در مسجد اعظم قم برگزار شد، آیات عظام نوری همدانی، علوی گرگانی، علوی بروجردی، امینی، حسینی بوشهری، نمایندگان بیوت مراجع، اعضای خبرگان رهبری و جامعه مدرسین، استاندار قم، طلاب و فضلا حضور داشتند.

آیت الله قربانعلی درّی نجف آبادی امام جمعه موقت اراک و عضو خبرگان رهبری در این آئین با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت الله فاضل لنکرانی عنوان کرد: ایشان یکی از نقش آفرینان مهم در تحقق انقلاب اسلامی بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز، مجاهدت‌های زیادی در تقویت و صیانت از انقلاب از خود نشان داد.

وی تصریح کرد: این عالم بزرگ همواره به امام (ره) و انقلاب و نهضت ایشان، وفادار ماند و خدمات با ارزشی به نظام کرد.

آیت الله درّی نجف آبادی اظهار کرد: آیت الله فاضل لنکرانی، خدمت گذاری صادق به انقلاب اسلامی بود و فردی آگاه به زمانه، دارای بصیرت و صبور به شمار می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: ایشان از شاگردان امام خمینی (ره)، آیت الله گلپایگانی (ره) و آیت الله بروجروی (ره) بود و از محضر ایشان به کسب فیض پرداخت.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: آیت الله فاضل لنکرانی با آثار گرانبهایی که از خود بر جای گذاشت، در ترویج معارف اسلام و آموزه‌های اهل بیت (ع) نقش مهمی داشت.

وی گفت: ایشان تلاش‌های وافری در زمینه فقاهت و تفسیر قرآن کریم داشت و احیاگر فرهنگ فاطمی و پاسدار حریم ولایت بود.

آیت الله درّی نجف آبادی تصریح کرد: این عالم فقید پس از رحلت امام خمینی (ره) در تصمیم گیری در انتخاب رهبری نقش مهمی داشت.

وی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که با جان فشانی ها و حضور مؤثر مردم و روحانیت به نتیجه و سرانجام رسیده است و باید با همه وجود، قدردان برکات انقلاب بود.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: مردم انقلابی و مؤمن ایران، امسال نیز حضوری چشمگیر در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن خواهند داشت و تمامی توطئه‌های شوم دشمن علیه کشور را خنثی می‌کنند.

وی عنوان کرد: این روز بزرگ، حماسه‌ای با ارزش در ایستادگی مقابل استکبار و زیاده خواهی‌های دشمنان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.