صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد
نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های عظیم گازرسانی در هیچ دولتی مشاهده نشده بود، گفت: نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت نفت به‌ویژه در دولت تدبیر و امید در مقوله گازرسانی روستایی عملکرد درخشانی کسب کرده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت دوازدهم ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات زیربنایی همچون گاز برای مردم است که خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه همانند سال ۹۶ امسال نیز مردم مازندران با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گاز با دغدغه افت فشار گاز روبه‌رو نخواهند شد، افزود: سیاست‌های وزارت نفت برای همه کاملا شفاف و روشن است. این وزارتخانه در حوزه گازرسانی، مسئولیت‌های اجتماعی و بسیاری از بخش‌ها عملکرد مثبتی داشته است.
نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عظیم گازرسانی در این دولت، در هیچ دولتی مشاهده نشده است، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پیگیری مداوم مدیران و مسئولان وزارت نفت به‌ویژه دولت تدبیر و امید، جهش قابل ملاحظه‌ای در گازرسانی ایجاد شده است که از زحمات این وزارتخانه قدردانی می‌کنم.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه توسعه‌ای صنعت نفت ایران در هر شرایطی در طول این ۴۰ سال ادامه یافته است، گفت: ما تحریم را پشت سر گذاشته‌ایم و با برنامه‌ریزی دقیق مقابل تهدیدها و تحریم‌های ترامپ می‌ایستیم. قابل مشاهده است که مسیر پیشرفت صنعت نفت کشور و تولید و صادرات، حتی در دوره تحریم نیز متوقف نخواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.