صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / خام فروشی بی سود محصول در خراسان‌شمالی
خام فروشی بی سود محصول در خراسان‌شمالی

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری مطرح کرد؛

خام فروشی بی سود محصول در خراسان‌شمالی

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: تکمیل نشدن زنجیره تولید عامل اصلی اشتغال ناقص در این استان است.

معدن قیر

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه خراسان شمالی، هدایتی در جمع خبرنگاران افزود: میزان مطالبات بانک‌های این استان سه هزار و میلیارد ریال بوده است که به پنج هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی که موجب شد تا میزان مطالبات بانک‌های این استان طی سال جاری افزایش یابد، همکاری با بخش دولتی به منظور جلوگیری از ارسال اجراییه برای کارخانجات و واحدهای صنعتی استان بوده است.

هدایتی با اشاره به اینکه ظرفیت پولی خراسان شمالی در بانک‌های دولتی ۵۰ هزار میلیارد ریال و در بانک‌های دولتی ۸۰ هزار ریال است، ادامه داد: سر جمع ظرفیت پولی در بانک‌های این استان حدود ۸۰ میلیارد ریال است.

وی در رابطه با اعطای وام‌های قرص الحسنه ازدواج نیز اظهار کرد: ۱۲ هزار و فقره وام ازدواج به زوج‌های این استان پرداخت شده است.

این مقام مسئول، میزان وام‌های ارائه شده را یک هزار و ۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی توضیح داد: در حال حاضر افراد به محض اینکه ثبت نام را برای دریافت وام ازدواج انجام می‌دهند، بانک را انتخاب کرده و شعبه به آنها اعلام می‌شود بعد از ۱۰ روز از تشکیل پرونده، وام مورد نیاز به آنها اعطا می‌شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.