صفحه اصلی / استان ها / فارس / فرماندار جدید شیراز معرفی شد
فرماندار جدید شیراز معرفی شد

فرماندار جدید شیراز معرفی شد

طی مراسمی با تکریم از خدمات و فعالیت‌های فرماندار و سرپرست سابق فرمانداری شهرستان شیراز، محمدرضا امیری، با حکم وزیر کشور، به عنوان فرماندار جدید شیراز معرفی شد.

امیری فرماندار جدید شیراز

به گزارش کسب و کار نیوز، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس در این مراسم تاکید کرد که دولت تدبیر و امید در موضوع فرآیند انتصاب و ارتقا مدیران، با دقت نظر و وسواس کامل ورود کرده است.

یدالله رحمانی با بیان این‌که چهارچوب نصب و انتصاب‌ها و ارتقا کارکنان در وزارت کشور، مشخص و به استانداری‌ها نیز ابلاغ شده است، گفت: در این موضوع همه مباحث نظیر تحصیلات، سوابق، تجارب، تعهد و … مد نظر قرار دارد.

رحمانی با تاکید بر این‌که فرماندار شیراز مسئولیت سختی را عهده‌دار است، گفت: ۴۰ درصد جمعیت کل استان فارس در شهرستان شیراز زندگی می‌کنند.

معاون استانداری فارس گفت: شیراز با دارا بودن ۳ بخش و ۶ شهر، ۴۷ درصد از کل ۵ هزار صنعت استان را در خود جای داده است.

رحمانی با بیان این مطلب که از کل ۵۹۸ واحد معدنی فعال در فارس، ۱۰ درصد در شیراز تمرکز دارد، گفت: شیراز دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه کشاورزی و خصوصاً در مباحث گردشگری اعم از تاریخی، طبیعی و مذهبی است.

معاون استانداری فارس با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان شیراز برای تداوم توسعه متوازن آن، دستیابی به این مهم را نیازمند برنامه‌ریزی و توانایی مدیریتی مناسب دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.