صفحه اصلی / استان ها / گیلان / ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در پنج سال اخیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی
ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در پنج سال اخیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی

مسرور اعلام کرد:

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در پنج سال اخیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: توانمندسازی جوامع محلی، عمران روستایی و ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی در پنج سال اخیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی است.

بندر «انزلی»

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده علیه ایران، شرایط را دشوار کرده و به نوعی ما را در حصر اقتصادی قرار داده است.

وی با بیان این‌که شاهد توسعه‌ی اقتصادی بندرانزلی در حوزه پایگاه‌های نفتی، سیلوهای خوراک دام و گندم هستیم، ظرفیت مجتمع بندری انزلی را بسیار بالا دانست و تاکید کرد: با توجه شرایط کنونی و وجود ضعف در برخی حوزه‌های اقتصادی، لازم است از ظرفیت‌های موجود این بندر که مایه خشنودی ماست، استفاده صد درصدی داشته باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که تقاضای زیاد سرمایه‌گذاران داخلی نشان می‌دهد با وجود فشارهای اقتصادی علیه کشور توانسته‌ایم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی استوار و با اقتدار ایستادگی کنیم، تصریح کرد: این ایستادگی نشان می‌دهد شعار اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری بارها تاکید شده، تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به این‌که سوءمدیریت از سوی برخی مسئولان سبب می‌شود تا برخی مشکلات در کشور ایجاد شود، ادامه داد: غالب مسئولان نظام، در قوای مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند و در این حال برخی نیز با اتهام زنی به مسئولان مشکلات را چند برابر می‌کنند که این کار ناپسند، خلاف عقل و شرع است.

اشکوری با بیان این‌که انتشار فعالیت‌هایی که طی ۴۰ سال انقلاب در کشور صورت گرفته توسط صدا و سیما بسیار خوب بود، افزود: این اقدام صدا و سیما بسیار ارزشمند است و لازم بود تا این اتفاقات بزرگ و مهم به افکار عمومی منتقل شود.

وی به دغدغه‌های مردم و جوانان در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد، اشتغال و ازدواج اشاره و تشریح کرد: این جنگ اقتصادی که دشمن علیه ما به پا کرده نه تنها نمی‌تواند اقتدار کشورمان را از بین ببرد، بلکه در تاریخ نشان دادیم که با وجود این مشکلات توانسته‌ایم به خودکفایی و قدرت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.