صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / وزیر اطلاعات: ملت ایران سختی‌ها و گرانی‌ها را تحمل می‌کند اما زانو نمی‌زند
وزیر اطلاعات: ملت ایران سختی‌ها و گرانی‌ها را تحمل می‌کند اما زانو نمی‌زند

وزیر اطلاعات: ملت ایران سختی‌ها و گرانی‌ها را تحمل می‌کند اما زانو نمی‌زند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه "امروز ایران لبخند پیروزی بر لب دارد"، گفت: ملت ایران سختی‌ها و فشارها را می‌پذیرد و همچنین گرانی‌های ناشی از توطئه‌های دشمن را تحمل می‌کند، اما برابر دشمن زانو نمی‌زند.

وزیر اطلاعات در جمع  عشایر عرب و بختیاری خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز همچنین حجتی، مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست اظهار کرد: فجر بهمن ثمره مجاهدت پیامبر اسلام و حضرات معصومین است. نهضت روح الله نتیجه شب‌نخوابی‌های علما، روحانیت مجاهد و شهدا و مبارزانی است که در طول تاریخ برای سعادت و صیانت بشریت جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: به فرمایش رهبر انقلاب، “آقایان بختیاری نقطه ثقل انقلاب مشروطه بودند”. این مردان ولایت مدار بختیاری با رمز یا علی ابن ابیطالب اصفهان را فتح می‌کنند و حکومت مستبد قجری را نیز به زانو در می‌آورند.

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: فجر انقلاب ثمره مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان عزیز چه قبل از انقلاب و چه در بحبوحه جنگ است که توانستند پرچم عزت و افتخار ایران اسلام را بر قلل جهان نصب کنند.

وی خطاب به وزیر اطلاعات گفت: ما بختیاری‌ها فرزندان مرحوم محمدتقی خان چهارلنگ، سردار اسعد بختیاری، اسدخان بهداروند و بی بی مریم بختیاری و شیرعلی مردانی هستیم که این سرداران غرورآفرینان ما در طول تاریخ با عشق به خاندان اهل بیت مقابل حکومت‌های مستبد به عنوان پیش‌قراولان ملت ایران جانفشانی کردند.

حجتی بیان کرد: ما برادران سردار غرور آفرین هشت سال دفاع مقدسی هستیم که با صدای مردانه و نهیب‌های شجاعانه رعشه بر اندام صدامیان انداخت‌.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به وزیر اطلاعات عنوان کرد: از شما می‌خواهم در اولین جلسه هیأت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، به ایشان بفرمائید که فرزندان رشید بختیاری جان بر کف، همانگونه که در طول تاریخ دلدادگی خود را به اثبات رساندند، امروز نیز گوش به فرمان سید علی مقتدای خود هستند و نخواهند گذاشت ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی و همچنین مثلث شوم اسرائیل، عربستان و امپریالیسم غرب ذره‌ای خدشه به ایران اسلامی وارد کنند.

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما سختی‌ها، گرفتاری‌ها و کمبودها و همچنین تحریم‌ها را تحمل می‌کنیم و به رهبر عزیزمان می‌گوئیم که مردم غیور بختیاری با دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت در کنار دولت محترم آن چنان سیلی در روز ۲۲ بهمن به گوش ترامپ و دشمنان خواهد نواخت که برای همیشه آنها را از صحنه روزگار به لطف خدا نابود خواهیم کرد و خاورمیانه را محل دفن نیروهایی خواهیم کرد که بخواهند به جمهوری اسلامی که ثمره خون جوانان عزیز است، تهاجم کنند.

وی افزود: ما بختیاری‌ها در طول تاریخ هیچ گاه علم خودمختاری را بلند نکرده‌ایم و همواره این کشور را وطن خود دانسته‌ایم و همیشه دلدادگی خود را به خاندان عصمت و طهارت ثابت کرده‌ایم. از وزیر اطلاعات می‌خواهم با دست پر و با اقتدار در جلسه هیأت دولت اعلام کنید که مردم بختیاری که ۷۵ درصد یعنی بالاترین آمار کشور به رئیس‌جمهور رأی دادند امروز نیز با حمایت از نماینده عالی دولت در استان خوزستان یعنی استاندار زحمتکش، دلسوز و متدین خود ان‌شاءالله این استان و کشور را به سرانجامی خواهیم رساند که دشمنان را نابود و ناامید خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.