صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اکبری: داور خط‌های تهران بی‌حاشیه هستند/ در پلی‌آف از داوران بی‌طرف استفاده شود

اکبری: داور خط‌های تهران بی‌حاشیه هستند/ در پلی‌آف از داوران بی‌طرف استفاده شود

سرمربی تیم ‌والیبال سایپا گفت: داور خط‌های تهران بی‌حاشیه سوت‌ می‌زنند و برای‌ مرحله پلی‌آف بهتر است از داوران بی‌طرف استفاده شود.

پیمان اکبری

به گزارش کسب و کار نیوز، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص پیروزی سه بر دو تیمش مقابل پیام‌ مشهد در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر، توضیح داد: امروز واقعا بازی قشنگ را از نظر فنی شاهد بودیم و دو تیم خیلی خوب بودند، با توجه به اینکه از این دو تیم انتظار می‌رفت بازی خوبی را ارائه دهند چون دیدار رفت ما در مشهد هم سه بر دو شد، با این تفاوت که نیم فصل اول مشهد پیروز بازی شد و الان ما برنده بازی شدیم.

اوادامه داد: در ست اول شروع خوبی داشتیم ولی در ست دوم و سوم عملکرد لازم را نداشتیم و تصمیم گرفتیم از بازیکن تعویضی استفاده کنیم که خوشبختانه آن‌ها با انگیزه و تمرکز بیشتری بازی کردند و جواب اعتماد ما را دادند. از همه بازیکنانم خصوصا تعویضی‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم با همین روحیه ادامه دهیم تا به جایگاهی که لیاقتش را داریم برسیم.

اکبری در ادامه با قدردانی از عملکرد داوران خط تهران گفت: در مورد داورهای خط تهران باید بگویم که انصافا بی‌طرف پرچم می‌زنند و در تهران از نظر داور خط کمترین حاشیه را داریم و اگر ویدیو چک میخواهیم باید ابتدا از برخی شهرستان‌ها شروع‌ کنیم.

سرمربی تیم‌ والیبال سایپا گفت: تیم ما و دیگر تیم تهران هوادار زیادی ندارد که به داور فشار بیاورند و به نظرم داورها در تهران خوب سوت‌ می‌زنند اما در شهرستان‌ها نه. با نزدیک شدن به پلی‌آف حساسیت بازی‌ها بالاتر می‌رود و من امیدوارم اگر نمی‌توانیم ویدیو چک را بیاوریم بهتر است داور خط‌ها را از استان‌های بی‌طرف استفاده‌ کنیم تا خدایی نکرده حقی از تیمی خورده نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.