صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / قوچان‌نژاد: مشکل داوری لیگ‌برتر والیبال چیدمان آن‌ها است
قوچان‌نژاد: مشکل داوری لیگ‌برتر والیبال چیدمان آن‌ها است

قوچان‌نژاد: مشکل داوری لیگ‌برتر والیبال چیدمان آن‌ها است

سرمربی تیم والیبال پیام می‌گوید باید در چیدمان داوران بازی‌های لیگ‌برتر والیبال دقت بیشتری شود.

جبار قوچان‌نژاد

به گزارش کسب و کار نیوز، جبار قوچان‌نژاد پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر والیبال، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و مقابل تیم پر مهره سایپا بازی می‌کردیم‌ که یار اول‌ و آخرش باهم هم سطح هستند و گواه صحبت ما نیز ست چهارم بود که اکثرا بازیکنان ذخیره این تیم آمدند و بهتر از بازیکنان اصلی تیم حریف بازی‌ کردند.

او افزود: ما در این مسابقه با برنامه بازی کردیم ‌و می‌خواستیم‌ با سرویس‌های هدفدار دفاع دریافت سایپا را دچار اشتباه کنیم، اما در ست چهارم بد بودیم و یارهای تعویضی سایپا خوب جواب دادند. در ست پنجم نیز بازی نزدیک بود ولی روی یک اتفاق برابر شدیم و باختیم چون ست پنجم‌ حکم پنالتی را دارد. فکر می‌کنم در ست چهارم می‌توانستیم بهتر بازی را مدیریت کنیم ‌که نشد.

سرمربی پیام در خصوص داوری‌ بازی نیز گفت: در امتیازات حساس به نظرم نیاز است از ویدیوچک استفاده شود، روی همان توپی که اعتراض کردیم اگر ببینید، متوجه اشتباه داور می‌شوید. من مطمئنم‌ که توپ به دست دفاع سایپا خورد و ما با آن اشتباه کم بود ست را ببازیم. مشکل در این امتیازات حساس نشان از نیاز به ویدیو چک است و گاهی اوقات اگر ویدیوچک باشد شاهد اعتراضات نخواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال، آیا پس از اعتراضات باشگاه پیام به عملکرد داوری‌ها در طول لیگ، شرایط برای این تیم تغییر کرده است؟ توضیح داد: ما مقداری اذیت شده‌ایم اما در مجموع این را ناشی از داوری نمیدانم چون من به بحث داوری خیلی محدود اعتراض میکنم، اما به نظرم باید در چیدمان داوری‌ها دقت بیشتری شود. باید حساسیت بازی‌ها را مدنظر بگیریم و در چیدمان داوری دقت بیشتری کنیم چون‌ گاها فکرمی‌کنیم بعضی بازی‌ها یک طرفه باشند اما اینطور نیست و به دلیل ضعیف بودم چیدمان، حواشی زیادی پیش می‌آید. امیدوارم برای مرحله پلی‌آف این مسئله بهبود پیدا کند.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.