صفحه اصلی / استان ها / قم / حرکت گزنده جنگ نرم، سیاه نمایی علیه دستاوردهای انقلاب است
حرکت گزنده جنگ نرم، سیاه نمایی علیه دستاوردهای انقلاب است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حرکت گزنده جنگ نرم، سیاه نمایی علیه دستاوردهای انقلاب است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حرکت گزنده جنگ نرم از سوی دشمن، سیاه‌نمایی علیه دستاوردهای انقلاب است.

دکتر ابراهیم صادقی‌فر

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، دکتر ابراهیم صادقی‌فر شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران استان قم در مرکز همایش‌های شهرداری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر عنوان کرد: در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و یا دوران جنگ تحمیلی، قشر کارگر همواره وفاداری خود را به نظام ثابت کرد و شرایط نامساعد اقتصادی، او را از آرمان‌های انقلاب دور نکرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این قشر اگر چه افزایش دستمزدی نداشت اما در صحنه‌های انقلابی از خود ایثار نشان داد و نسبت به انقلاب پایبند ماند و حتی در دی ماه سال ۹۶ نیز ردپایی از کارگران و تشکل‌های کارگری در اعتراضات ندیدیم.

وی اظهار کرد: کارگران سهم مهمی در تولید کالای ایرانی، ارتقای کیفیت تولیدات و توسعه اقتصادی دارند، اگر مسئولان نیز حرکتی در ارتقای زندگی کارگری و کارفرمایی داشتند، به معنای رونق اقتصادی است.

صادقی فر بیان کرد: امسال شرایط تحریم، مشکلات اقتصادی زیادی را برای کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران به وجود آورده است، هر چند این نیز مقطعی از تاریخ انقلاب است که آن را با سرافرازی پشت سر می‌گذاریم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه حرکت گزنده جنگ نرم از سوی دشمن، سیاه نمایی علیه دستاوردهای انقلاب است در چنین شرایطی عده‌ای از منتقدین و رسانه‌ها به جای تزریق امید در جامعه، بسیاری از خدمات را زیر سوال می‌برند و مردم را از انقلاب و دستاوردهای آن نا‌ امید و مأیوس می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انتقاد منصفانه، سازنده است و کشور را در مسیر رشد و بالندگی قرار می‌دهند اما سیاه نمایی دستاوردی جز موج سواری دشمن ندارد.

وی در مورد تبعات جنگ نرم افزود: جنگ نرم بر آن است تا ارزش‌ها و باورها را کم رنگ کند و به هویت زدایی بپردازد و روحیه ایثار و شهادت طلبی را از جامعه بزداید.

صادقی فر تصریح کرد: یکی از اهداف مهم در جنگ نرم، ایجاد گسست اجتماعی است؛ به گونه‌ای که مردم و مسئولان را روبروی هم قرار دهد و موجب تفرقه میان آحاد جامعه شود.

وی اظهار کرد: وقتی در جامعه یاس و ناامیدی افزایش یابد و میان مردم فاصله ایجاد شود ما به راحتی سرمایه‌های اجتماعی را از دست می‌دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند اعتماد را در جامعه از بین ببرد و از انقلاب و نظام اعتبار زدایی کند.

وی ادامه داد: در کشور ۱۴ میلیون نفر کارگر رسمی داریم که هر یک نیرویی ارزشمند در پیشبرد اهداف اجتماعی و اقتصادی این مرز و بوم به شمار می‌روند.

صادقی فر بیان کرد: باید اندیشه‌های وسیع حکومت و ساختار جامعه را به هم نزدیک کنیم و نشاط و پویایی و امید را به جامعه برگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ابزارهای مهم دشمن در جنگ نرم، سوق دادن جامعه به سمت و سوی آسیب‌های اجتماعی و فاصله گرفتن از ارزشها و خوبی‌هاست.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: باید در کنار کنترل آسیب‌های اجتماعی که سلامت جسم و روان جامعه را بر هم می‌زند، درصدد ارتقای آگاهی و شاخص‌های فرهنگی و افزایش رفاه مردم بود.

وی با اشاره به توسعه نشاط و پویایی در جمعیت کارگر گفت: در این راستا ۱۸۰ مجموعه ورزشی ایجاد کرده‌ایم تا مورد استفاده خانواده‌ها قرار گیرد.

صادقی فر در مورد برگزاری جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و تعاون‌گران نمونه در ایام دهه فجر عنوان کرد: شناسایی و معرفی کارگران خلاق و مبتکر و نهادینه سازی فرهنگ کار و پاسداشت مقام کارگر و ایجاد همبستگی میان جامعه کارگری و ایجاد روحیه کارآفرینی و امیدآفرینی از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.