صفحه اصلی / استان ها / سمنان / کمک ۳۰۰۰ میلیاردی دولت برای درمان تولید سمنان
کمک ۳۰۰۰ میلیاردی دولت برای درمان تولید سمنان

کمک ۳۰۰۰ میلیاردی دولت برای درمان تولید سمنان

استاندار سمنان گفت: عمده واحدهای صنعتی و تولیدی این استان امروز با مشکل نقدینگی، سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مواجه هستند و در همین راستا جمعاً ۳,۱۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات رونق تولید و صنایع روستایی و مشاغل خانگی به واحدهای صنعتی استان پرداخت شده و ادامه خواهد داشت.

تولید

علیرضا آشناگر در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و تولیدات استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: این کمک در قالب ارائه تسهیلات و با هدف حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با کیفیت است تا در این شرایط حال حاضر این تولیدات رونق بگیرد و تولیدات با کیفیت ادامه داشته باشد، و این یکی از مهمترین کارهایی است که در دولت دنبال و پیگیری می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ۱,۲۰۰ میلیارد تومان به صورت تسهیلات و از محل رونق تولید و صنایع روستایی از سوی دولت کمک شده است؛ در بخش تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی ۱۰۰ درصد طرح‌ها جذب شده و تسهیلات پرداخت شده است. برای این موضوع ۵۱ درصد اعتبار برای کمک به رونق تولید و صنایع تا هفته گذشته جذب شده که انشاالله تا پایان سال حتماً با بقی طرح‌ها هم جذب و تسهیلات پرداخت خواهد شد.

آشناگر اضافه کرد: قرار است ۱,۹۰۰ میلیارد تومان نیز در قالب تفاهم نامه همکاری با ۱۱ بانک دریافت شود که در مرحله دوم، این تسهیلات پرداخت می‌شود، یعنی بیش از ۳,۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات فقط برای کمک به صنایع در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: این بدین معناست که دولت در شرایط کنونی خود را موظف به حمایت و کمک به صنایع می‌داند و در شرایط جدید که صنایع ما با چالش‌هایی مواجه هستند دولت کمک می‌کند تا تولیدات آنها ادامه داشته باشد و کار آنها رونق بگیرد.

استاندار سمنان با اشاره به افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان سمنان با عنوان دستاوردها، توانمندی‌ها و تولیدات استان سمنان گفت: نزدیک به ۱۱۶ غرفه شامل معرفی دستاوردهای دولت توسط دستگاه‌های اجرایی استان و ۵۵ غرفه نیز مربوط به غرفه‌های فروش و برندها و واحدهای صنعتی و تولیدی که در استان سمنان فعالیت دارند و از جمله تولیدات و صنایع داخل استان در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز با تأکید بر اینکه امروزه عمده واحدهای صنعتی و تولیدی با مشکل نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش مواجه هستند، اظهار کرد: دولت خود را موظف می‌داند در شرایط کنونی از واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کند تا تولیدات با کیفیت آنها رونق بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.