صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سیتی قرارداد کمپانی را تمدید نکرده است
سیتی قرارداد کمپانی را تمدید نکرده است

سیتی قرارداد کمپانی را تمدید نکرده است

با وجود این که قرارداد ونسان کمپانی با منچسترسیتی رو به اتمام است، هنوز سران منچسترسیتی قرارداد این بازیکن را تمدید نکردند.

ونسان کمپانی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از گاردین، قرارداد ونسان کمپانی مدافع بلژیکی تیم منچسترسیتی رو به اتمام است ولی هنوز تصمیم درباره تمدید این قرارداد گرفته نشده است.

این بازیکن بارها در طول دو سال گذشته با مصدومیت روبه‌رو بوده و به همین دلیل بازی‌های کمی را داشته است و ممکن است به همین دلیل در پایان فصل از این تیم کنار برود. کمپانی درباره تمدید قرارداد خود با منچسترسیتی گفت: همه چیز خوب پیش می‌رود. رابطه خیلی خوبی با باشگاه دارم و خوشبختانه همه مسائل به خوبی پیش می‌رود. نباید هیچ تصمیم عجولانه‌ای گرفت. ما هنوز در چهار جام حضور داریم و می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم. تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل به افتخارات مهمی دست یابیم. نیاز نیست از الان به تابستان فکر کرد. بازی‌های زیادی در پیش است که همه حائز اهمیت هستند. من تنها به این بازی‌ها فکر می‌کنم.

منچسترسیتی فردا شب باید در لیگ برتر برابر اورتون قرار گیرد و برتری در این دیدار می‌تواند باعث شود تا سیتی به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر برسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.