صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بدون گریزمان لالیگایی در کار نیست
بدون گریزمان لالیگایی در کار نیست

بدون گریزمان لالیگایی در کار نیست

اتلتیکو مادرید زمانی که مهاجم فرانسوی‌اش گلزنی نمی‌کند نمی‌تواند در لالیگا امتیاز کامل را به دست آورد.

اتلتیکومادرید

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مارکا، اتلتیکومادرید در حالی وارد ورزشگاه بنیتو ویامارین شد که بارسلونا یک شب قبل (شنبه) با تساوی ۲ بر ۲ مقابل والنسیا رکورد هشت پیروزی پیاپی‌اش قطع شده بود. روخی بلانکو فرصت داشت با پیروزی برابر رئال بتیس اختلافش با صدر جدول را به سه امتیاز برساند اما تیم دیگو پابلو سیمئونه یک موضوع حیاتی را در این دیدار از دست داد. بله، آنتوان گریزمان نتوانست گلزنی کند.

مهاجم فرانسوی باوجود عملکرد درخشانش در سال ۲۰۱۹ تنها توانست یک بار تیرک دروازه بتیس را بلرزاند (چهار ضربه دیگرش خارج از چارچوب بود). ضربه زیبای او تنها موقعیت گل قرمز و سفیدپوشان بود، تیمی که در صورت گل نزدن گریزمان نمی‌تواند دروازه حریفان را باز کند. از ۱۰ بازی که اتلتیکو در لالیگا امتیاز از دست داد مهاجم فرانسوی در هشت دیدار نتوانست گلزنی کند. بدون گریزمان لالیگایی برای تیم سیمئونه وجود ندارد.

۲۲ امتیازی که اتلتیکومادرید در این فصل از دست داده به خاطر هشت تساوی و دو شکست بوده است. روخی بلانکو در هر دو شکست برابر سلتاویگو و رئال بتیس نتوانست گلزنی کند. آن‌ها در همه تساوی‌ها دروازه حریفان را باز کردند به جز دیدار برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو. در دو دیدار برابر لگانس و سویا این تیم از شکست فرار کرد. گریزمان در دیدار برابر والنسیا (آنخل کورئا گلزنی کرد)، ایبار (گارسسویارئال (فیلیپه لوئیسخیرونا (گل به خودی) و بارسلونا (دیگو کاستا) نتوانست دروازه حریفان را باز کند.

وابستگی اتلتیکو به گلزنی مهاجم فرانسوی که در هشت بازی اخیر هفت گل به ثمر رسانده است اتفاق جدیدی نیست. به همین خاطر این تیم با آلوارو موراتا قرارداد امضا کرد. مهاجم پیشین چلسی به اتلتیکو رفته است تا با همکاری گریزمان دروازه حریفان را باز کند. البته نباید کاستا را فراموش کرد که در دوران نقاهتش به سر می‌برد.

در حالی که موراتا در بهترین شرایطش قرار بگیرد و مهاجم اسپانیایی- برزیلی بازگردد باز هم گلزنی اتلتیکو به گریزمان وابسته است و او ناجی تیمش محسوب می‌شود. تیمی با بیش از ۴۰۰ میلیون یورو بودجه نباید منتظر درخشش ستاره‌اش باشد. این اتفاق در ویامارین و هفت بازی که اتلتیکو در لالیگا امتیاز از دست داد، رخ داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.