سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اپوزیسیون ونزوئلا میزبان کنفرانسی با محوریت کمک‌های بشردوستانه در آمریکا
اپوزیسیون ونزوئلا میزبان کنفرانسی با محوریت کمک‌های بشردوستانه در آمریکا

اپوزیسیون ونزوئلا میزبان کنفرانسی با محوریت کمک‌های بشردوستانه در آمریکا

نماینده رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا در آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، اپوزیسیون ونزوئلا قرار است کنفرانس بین‌المللی را در واشنگتن طی روزهای آتی با هدف دستیابی به کمک‌های بشردوستانه فوری میزبانی کند.

کارلوس وچیو، نماینده خوآن گوآیدو در آمریکا

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از ایسنا،  خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، کارلوس وچیو، نماینده خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا در آمریکا در ادامه این بیانیه آورده است: دولت موقت ونزوئلا میزبانی این کنفرانس بین‌المللی را چهاردهم فوریه با هدف دریافت کمک‌های فوری بشردوستانه را در ونزوئلا برعهده دارد. نمایندگانی از دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی ونزوئلا در این کنفرانس حضور دارند.

این کنفرانس در مقر سازمان کشورهای آمریکایی برگزار می‌شود و لوئیس لئوناردو آلماگرو لمس، دبیرکل آن و فرستاده گوآیدو در آمریکا نیز در افتتاحیه آن حضور دارد.

در بیانیه نماینده رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا همچنین آمده است:‌ دولت موقت ونزوئلا میزبان این کنفرانس است. این کنفرانس بر ارزیابی دولت موقت درباره الزام دریافت کمک‌های فوری بشردوستانه برای رسیدگی به نیازهای دارویی و غذایی مردم تمرکز دارد و دولت موقت ونزوئلا به دنبال دریافت کمک از دولت‌ها، سازمان‌های غیردولتی و بخش خصوصی برای کمک به تامین این نیازهاست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.