به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، تککرانچ اعلام می کند، تخممرغی که بیشترین بازدید اینستاگرام را به خود اختصاص داده بود، درباره ارتباط میان سلامت روحی و فشار فضای مجازی هشدار داد.
حساب کاربری این تخم مرغ، در حال حاضر توسط بیش از ۵۲ میلیون نفر در اینستاگرام پسندیده شده و ۱۰ میلیون نفر نیز صفحه مربوط به آن را دنبال کردهاند.
به تازگی، یک ویدئوی ۳۰ ثانیهای به سفارش شرکت تبلیغاتی “هولو” (Hulu) منتشر شده که پیام آن، هشدار در مورد سلامت روانی است و مشخصا به مفهوم استفاده از رسانه اجتماعی میپردازد.
در این ویدئو، ابتدا تخممرغ معروف و سپس این جمله را میبینیم: ((من در حال ترک برداشتنم… فشار شبکههای اجتماعی من را آزار میدهد.)) تخممرغ پس از این جمله ترک برمیدارد و چند تکه میشود. سپس، این جمله را میبینیم: ((اگر شما هم تحت فشار هستید، با کسی صحبت کنید.)) پس از این جمله، تخممرغ دوباره ترمیم و با پوسته سالمی ظاهر میشود.
این ویدئو، مورد توجه انجمن “سلامت روان آمریکا (MHA)، کاربران توئیتر و اینستاگرام قرار گرفت.
سازندگان حساب کاربری این تخممرغ موسوم به “یوجین” (Eugene) همزمان با استقبال مخاطبان، به مصاحبه با روزنامه “نیویورک تایمز” دعوت شدند.
“کریس گادفری”(Chris Godfrey)، “آلیسا خان- ولان” (Alissa Khan-Whelan) و “سی. جی براون” (C.J. Brown)، سازندگان این حساب کاربری توضیح دادند که هولو آنها را به ابداع این ویدئو ترغیب و هزینه آن را پرداخت کرده است.
از آنجا که بسیاری از دنبالکنندگان حساب یوجین، کودکان هستند، پیام مثبتی مانند این پیام، بیش از کاربرد تجاری، یک شگفتی خوشایند است.