چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / نیروهای نظامی اجازه کوچکترین تحرکی را به دشمنان نمی‌دهند
نیروهای نظامی اجازه کوچکترین تحرکی را به دشمنان نمی‌دهند

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور:

نیروهای نظامی اجازه کوچکترین تحرکی را به دشمنان نمی‌دهند

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر در خاورمیانه مطرح است.

ارتش لوگو لوگوی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر فرهاد آریانفر در دیدار جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از تاریخ سازترین انقلاب های رخ داده در دنیا بود که با سکان داری امام خمینی(ره) در متن دو قدرت شرق و غرب به پیروزی رسید.

آریانفر تاکید کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب توانستیم در سایه انسجام نیروهای نظامی و انتظامی و به پشتوانه مردم در مقابل تمامی ناآرامی ها و توطئه‌های طراحی شده از سوی دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اشاره ای هم به سالهای دفاع مقدس داشت و افزود: در آن سال ها با دست خالی و با پشتوانه مردمی توانستیم در برابر تهاجم ۳۲ کشور دنیا به سرپرستی استکبار جهانی ایستادگی کرده و اجازه  ندادیم یک وجب از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شود.

وی خوداتکایی و اعتماد به نفس را رمز پیروزی و تداوم انقلاب عنوان کرد و افزود: دستاوردهای نیروهای نظامی و انتظامی اقتدار امروز ایران اسلامی را سبب شده است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح در بخش های مختلف و از جمله در بخش نرم افزاری پیشتاز هستند و دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف و از جمله حوزه سایبری فوق العاده است.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر در حوزه دفاعی و نظامی در خاورمیانه مطرح است و نیروهای مخلص نظامی و انتظامی آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند.

آریانفر با اشاره به آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی برای دفاع از نظام گفت: اجازه نخواهیم داد دشمنان کوچکترین تحرکاتی را در کشور و در فراسوی مرزها چه به وسیله ایادی داخلی و چه بوسیله عوامل خارجی و حکام مرتجع منطقه داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.