صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / قوچان‌نژاد: مصدومیت‌ها بلای جانمان شد
قوچان‌نژاد: مصدومیت‌ها بلای جانمان شد

قوچان‌نژاد: مصدومیت‌ها بلای جانمان شد

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: استفاده از بازیکنان جوان و جانشین، تبعات خاص خود را دارد، اما همچون گذشته پای تبعات میدان دادن به این بازیکنان نیز می‌ایستم.

جبار قوچان‌نژاد

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی تیمش مقابل دورنا ارومیه در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: دورنا تیم خیلی خوبی است، دو هفته پیش تیم پرمهره شهرداری گنبد را ۳ بر صفر با پیروزی پشت‌سر گذاشته بود، اما به وسیله سرویس‌ها توانستیم فشار زیادی به این تیم وارد کنیم.

وی افزود: مصدومیت تیم‌مان را رها نمی‌کند. سعید مصطفی‌وند و امین علوی را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نداشتیم و محکوم به استفاده از بازیکنان جوان و بومی مشهدی شدم. بازی نوسان داشت، اما کسب پیروزی و تثبیت جایگاه‌مان در جدول راضی کننده است.

سرمربی پیام مشهد در خصوص بازیکنان ذخیره پیام خاطرنشان کرد: استفاده از بازیکنان جانشین تبعات خاص خودش را دارد که ۱۰ تا ۱۵ سال است پای این تبعات ایستاده‌ام و باز هم پای این بازیکنان می‌ایستم. بازیکنان خوبی دارم، فقط کمی باید به آن‌ها اعتماد به نفس بدهیم.

قوچان‌نژاد در خصوص چگونگی وضعیت پیام با وجود مصدومیت‌های اخیر در مرحله پلی‌آف گفت: مصطفی‌وند از ناحیه زیر زانو با پارگی عضله روبرو شده و امین علوی نیز به دلیل فشردگی مسابقات، دچار کمر درد شدیدی شده که درباره بازی آتی پیام در خصوص این دو بازیکن نگرانیم. امیدوارم خدا کمک‌مان کند و این بازیکنان به پلی‌آف برسند.

وی در خصوص سه دیدار حساس آتی پیام عنوان کرد: باید مدیریت کنیم و وضعیت سایر تیم‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهیم. سه بازی سنگین پیش‌رو خواهیم داشت و نتیجه گرفتن در این سه دیدار خیلی سخت خواهد بود. هیچ‌وقت حریف دست و پا بسته‌ای نبودیم و برای گرفتن نتیجه به تهران خواهیم رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.