صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / جایزه کتاب سال باید ارتقا یابد
جایزه کتاب سال باید ارتقا یابد

جایزه کتاب سال باید ارتقا یابد

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جزییات و ابعاد مختلف دوره‌های قبلی جایزه کتاب سال از موسسه خانه کتاب و دیگر دست اندرکاران این رویداد فرهنگی خواست در جهت ارتقای آن تلاش کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن جوادی عصر دوشنبه با حضور در موسسه خانه کتاب از بخش‌های مختلف و فعالیت‌های دبیرخانه آن بازدید و از نزدیک در جریان روند جزئیات جایزه کتاب سال قرارگرفت.
در این بازدید که نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب نیز او را همراهی می‌کرد، در خصوص اصلاح فرم‌های داوری نیز بحث و تبادل نظر شد که در این زمینه هم مقرر شد در جلسات شورای سیاست‌گذاری با محوریت موسسه خانه کتاب، در این راستا گام‌های جدید و رو به جلو برداشته شود.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز رضایت از روند فعالیت و تلاش‌های صورت گرفته دبیرخانه سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال ،ابراز امیدواری کرد: سال به سال و دوره به دوره، با استفاده از تجربیات و دیگر راهکارهای جدید و رفع نقاط ضعف‌ به نقاط قوت، شاهد رشد و شکوفایی این رویداد بزرگ فرهنگی بین‌المللی در سطح کشور باشیم.
جوادی ارسال حجم زیاد آثار از کشورهای مختلف به این دوره از جایزه کتاب سال را نشانگر اقبال این رویداد فرهنگی برشمرد و گفت: امیدوارم در دوره‌های بعدی شاهد حضور آثار بیشتری از اقصی نقاط جهان در این جشنواره باشیم.
بازدید معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه کتاب سال
در این بازدید ایوب دهقانکار، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی و مهدی حافظی، مدیرمالی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
فراهنگ ** ۹۲۱۱ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.