صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / اتحادیه اروپا با تاکید بر لزوم تصویب FATF، نسبت به برنامه‌های موشکی ایران ابراز نگرانی کرد
اتحادیه اروپا با تاکید بر لزوم تصویب FATF، نسبت به برنامه‌های موشکی ایران ابراز نگرانی کرد

در اقدامی مداخله‌جویانه؛

اتحادیه اروپا با تاکید بر لزوم تصویب FATF، نسبت به برنامه‌های موشکی ایران ابراز نگرانی کرد

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای دوازده‌بندی که درباره ایران منتشر کرده، بار دیگر در اقدامی مداخله‌جویانه نسبت به برنامه‌های موشک‌های بالستیک ایران ابراز نگرانی کرده است و از ایران خواسته تا تمامی اقدامات لازم برای احترام به قطعنامه‌های مرتبط شورای امنیت سازمان ملل را اتخاذ کند.

اتحادیه اروپا و ایران

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اینترنتی شورای اتحادیه اروپا، در این بیانیه، اتحادیه اروپا حمایت و تعهد خود نسبت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را ابراز کرده و از تعهد ایران به این توافق قدردانی کرده است.
این بیانیه همچنین از خروج یک‌جانبه آمریکا از توافق هسته‌ای و اعمال تحریم‌ها علیه ایران ابراز تاسف و بر لزوم حفظ منافع ایران از این توافق تاکید کرده است.
اتحادیه اروپا همچنین در این بیانیه حمایت خود از ارتقای روابط میان ایران و اتحادیه اروپا در حیطه‌های مختلف را ابراز کرده است.
اتحادیه اروپا در ادامه بیانیه خود، در اقدامی مداخله‌جویانه بر لزوم تصویب FATF توسط ایران تاکید کرده و نسبت به افزایش تنش‌ها در منطقه و آن‌چه که نقش ایران در این مسائل خوانده، ابراز نگرانی کرده است.
اتحادیه اروپا همچین نسبت به آنچه که “دخالت‌های ایران در سوریه” خوانده، ابراز نگرانی کرده است.
اتحادیه اروپا همچنین از ایران و تمام طرفین منطقه خواسته است تا به راه‌حل سیاسی پایداری برای حل اختلافات یمن دست یابند.
اتحادیه اروپا بار دیگر در اقدامی مداخله‌جویانه نسبت به برنامه‌های موشک‌های بالستیک ایران ابراز نگرانی کرده است و از ایران خواسته تا تمامی اقدامات لازم برای احترام به قطعنامه‌های مرتبط شورای امنیت سازمان ملل را اتخاذ کند.
اتحادیه اروپا همچنین توقف آنچه که “رفتارهای خصمانه ایران” خوانده را، خواستار شده است.
اتحادیه اروپا در پایان بیانیه خود، همچنین نسبت به حقوق بشر در ایران ابراز نگرانی کرده است و خواهان تلاش ایران و سایر کشورها برای کاهش تنش‌ها در منطقه شده است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.