صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / لزوم راه‌اندازی ۷۰۰۰ کانون سلامت محله در کشور
لزوم راه‌اندازی ۷۰۰۰ کانون سلامت محله در کشور

لزوم راه‌اندازی ۷۰۰۰ کانون سلامت محله در کشور

معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت، ‌گفت: راه‌اندازی ۷هزار کانون سلامت محله در سطح کشور ضروری است.

ایازی.jpg

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سید محمدهادی ایازی در پنجمین مجمع سلامت یزد با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نقش مردم در جامعه و مدیریت آن را احیا و ارتقا داد.

وی افزود: زمانی که مشارکت اجتماعی مردم به صورت کامل محقق شود، قطعاً بسیاری از مشکلاتی که در جامعه مشاهده می‌شود، به راحتی قابل حل خواهند بود.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه بهداشت و سلامت، جلب مشارکت مردمی در امور مختلف است.

ایازی تصریح کرد: تجربه‌های بسیار زیاد در طول ۴۰ سال انقلاب این موضوع را به خوبی نشان داده که مشارکت مردمی راهکار رفع بسیاری از مشکلات است. به همین منظور انجام و تقویت بیش از پیش این مهم در دستور کار مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

وی راه‌اندازی ۷ هزار کانون سلامت محلات در سطح کشور را یکی از اقدامات در دستور کار وزارت بهداشت خواند و گفت: هر جا کار بدست مردم انجام شد و مردم امور کار را به دست گرفتند، این امور به بهترین وضع ممکن صورت گرفته و شاید کمترین نقطه ضعف در این فعالیت‌ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مصرف ماهانه ۵ میلیون قوطی شیرخشک در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، هانی تحویل زاده گفت: سازمان غذا و دارو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.