صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان در کارهای جمعی
ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان در کارهای جمعی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان در کارهای جمعی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان در کارهای جمعی
تاکید کرد.

ثبت نام دانشجویان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا حسین زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در اختتامیه جشنواره درون دانشگاهی رویش گفت: جشنواره درون دانشگاهی رویش از بهترین جشنواره‌هایی بود که با مشارکت و استقبال پرشور دانشجویان در آذرماه سال جاری برگزار شد و امیدوارم در سطح کشور نیز شاهد درخشش بیش از پیش کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باشیم.

وی با بیان این که استفاده از ظرفیت دانشجویان در برگزاری کارهای جمعی، همیشه با نتیجه خوبی همراه بوده است، افزود: برقراری چنین برنامه‌هایی بدون مشارکت دانشجویان، نتایج و دستاوردهای درخشانی را به همراه نخواهد داشت.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز نیز در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، کارشناسان فرهنگی و اعضای کانون‌های فرهنگی گفت: این جشنواره با تشکیل کارگروه‌های مستندسازی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، کارگروه فضاسازی محیطی، جمع‌آوری اطلاعات، کارگروه طرح و ایده، کارگروه تولید محتوا، تدارکات و آماده‌سازی، کارگروه راهنمایی و انتظامات، تجربه خوبی در رسیدن به اهداف تعیین شده و جذب مخاطب کسب کرده است.

سجاد توحیدی اضافه کرد: جشنواره درون دانشگاهی رویش توسط پنج نفر در دو بخش داوری شد و بخشی از این داوری مربوط به بازدیدهای میدانی از نمایشگاه بود و بخش دیگر مربوط به کانون برگزیده دانشگاه و جدا از بخش نمایشگاهی بود و یکی از کانون‌ها بر اساس عملکرد سالانه، رتبه برتر را در این زمینه کسب کرد.

در پایان این مراسم، با اهدا لوح از کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برتر و شایسته تقدیر در بخش‌های ایده، غرفه آرایی، کار گروهی، جذب مخاطب و محتوای غرفه از غرفه‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری و اجتماعی برتر تقدیر شد و برگزیدگان به دبیرخانه جشنواره ملی رویش معرفی شدند.

بر اساس عملکرد یک ساله، کانون شعر و ادب دانشگاه تبریز به عنوان کانون برتر دانشگاه انتخاب شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.