صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / بی‌رحمی متخلفین به بز وحشی در منطقه حفاظت شده خائیز
بی‌رحمی متخلفین به بز وحشی در منطقه حفاظت شده خائیز

بی‌رحمی متخلفین به بز وحشی در منطقه حفاظت شده خائیز

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از متخلفین یک قبضه اسلحه کلاشنیکف کشف و ضبط شده و ۴ نفر از آنها شناسایی و تحت پیگرد قضائی است.

محیط بانان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی محیط زیست محسن جعفری نژاد افزود: محیط بانان منطقه حفاظت شده خائیز حین گشت و کنترل منطقه در صبح جمعه پنجمین روز از بهمن ماه جاری متوجه شلیک چندین گلوله در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده خائیز مشرف بر دریاچه سد مارون می‌شوند.

وی اظهارکرد: محیط بانان به دوربین کشی و پایش منطقه می‌پردازند که متوجه حضور ۶ نفر متخلف در محل تیراندازی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ساعت سه بامداد متخلفین حین برگشت در کمین محیط بانان گرفتار می‌شوند و در این راستا دو نفر از آنها به همراه یک قبضه اسلحه کلاشنیکف دستگیر و چهار نفر دیگر، از تاریکی شب استفاده کرده و متواری می‌شوند.

جعفری نژاد بسطامی تصریح کرد: صبح روز شنبه محیط بانان به پایش محل تیراندازی پرداختند که متأسفانه، کیسه جنین بز وحشی شکار شده به همراه جنین در محل تیراندازی را کشف و ضبط می‌کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضائی شهرستان بهبهان با این اداره کل اضافه کرد: متخلفین دستگیر شده به همراه آلات جرم به مراجع قضائی معرفی شدند و همچنین چهار نفر متواری شده شناسایی و تحت پیگرد قضائی قرار دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.