چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / کاشت هزاران درخت در بوستان چیتگر تا پایان سال
کاشت هزاران درخت در بوستان چیتگر تا پایان سال

کاشت هزاران درخت در بوستان چیتگر تا پایان سال

شهردار منطقه ۲۲ گفت: بوستان جنگلی چیتگر به یک پهنه گردشگری، تندرستی و ورزشی تبدیل خواهد شد.

پارک چیتگر

به گزارش کسب و کار نیوز، جلسه مشترک علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و مهندس علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با هدف حفظ و نگهداشت فضای سبز در این منطقه در شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.

نوذرپور با بیان اینکه بوستان جنگلی چیتگر جز سرمایه‌های ملی حساب می‌شود، افزود: حفظ و توسعه جنگل‌ها و فضای سبز منطقه از وظایف اصلی مدیریت شهری منطقه است و به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بوستان جنگلی چیتگر به مرور زمان آسیب دیده است و باید ترمیم شود، ادامه داد: سازمان‌های خدمت رسان در دولت برای اینگونه خدمات به شهر تهران به کل کنار کشیده‌اند و شهرداری به تنهایی در حال حل این مشکلات است.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه تمام عرصه جنگلی چیتگر با پساب منطقه ۲۲ سیراب می‌شود، گفت: تا پایان سال با همدلی و همکاری سمن‌ها، سرای محلات، بسیج، سپاه و دیگر ارگان‌ها، کاشت هزاران درخت را در بوستان جنگلی چیتگر در برنامه داریم.
وی، خاطرنشان کرد: فضاهای سبز شهری نیز به عنوان عرصه‌های فعال و پویای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و باید توجه شهروندان و مدیران را به اهمیت نگه‌داشت، حفظ و ارتقا فضای سبز جلب کرد.
نوذرپور فضای سبز شهری را جز فضاهای ضروری و لاینفک پیکره شهرها دانست و گفت: کمبود فضای سبز شهری می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهرها به وجود آورد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،و ی با بیان اینکه این پارک جنگلی به عنوان تفرجگاه طبیعی فرا منطقه‌ای برای شهروندان شهر تهران است، افزود: این پارک نقش کلیدی در جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران دارد.
شهردار منطقه ۲۲، با بیان اینکه پارک جنگلی چیتگر از لحاظ بافت پوشش گیاهی، موقعیت جغرافیایی و عملکرد زیست محیطی مورد توجه جدی مدیریت شهری پایتخت است، خاطرنشان کرد: بوستان جنگلی چیتگر یک تنفس گاه شاخص برای پایتخت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.