صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هاتون: جام ملت‌ها در زمان بدی برای جهانبخش بود
هاتون: جام ملت‌ها در زمان بدی برای جهانبخش بود

هاتون: جام ملت‌ها در زمان بدی برای جهانبخش بود

سرمربی برایتون درباره وضعیت بازیکن ایرانی تیمش به صحبت پرداخت

جهانبخش

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از استار، علیرضا جهانبخش دیروز اولین جلسه تمرینی تیمش را برگزار کرد. این اولین تمرین جهانبخش با برایتون بعد از جام ملت‌ها بود.

کریس هاتون، سرمربی برایتون درباره وضعیت بازیکن ایرانی خود گفت: ما هنوز بهترین بازی‌های جهانبخش را ندیدم و شاید باید تا فصل آینده صبر کنیم تا بهتر بازی‌های او را تحلیل کنیم. خب جهانبخش بعد از جام جهانی خیلی دیر به ما اضافه شد و در ادامه خیلی تلاش کرد تا به تیم عادت کند. بعد از انجام چهارمین بازی پیاپی او دچار مصدومیت شد که این مصدومیت در بدترین زمان ممکن بود و شرایط را خیلی بد کرد. جام ملت‌ها هم در بدترین زمان ممکن برای جهانبخش بود. او در حال عادت به بازی کردن بود که دچار مصدومیت شد و به همین خاطر این ناراحت کننده است. امیدواریم او تا پایان فصل بتواند به پیشرفت خود در تیم ادامه دهد و بار دیگر بتواند شروع دوباره‌ای برای تیم ما داشته باشد. به همین خاطر است که من معتقد هستم در فصل بعد بهترین بازی‌ها را از جهانبخش خواهیم گرفت و باید به او زمان دهیم تا بار دیگر به شرایط خوب خود برسد. جهانبخش می‌تواند در حمله و یا در کناره‌ها برای تیم به میدان برود ولی من دوست دارم که او را در کناره‌ها ببینم.

برایتون امروز باید در لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد به میدان برود. دیداری که به نظر می‌رسد جهانبخش نتواند تیمش را همراهی کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.