صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / صالحی‌زاده: دوپینگم توطئه است/ نمی‌توانند من را کنار بزنند
صالحی‌زاده: دوپینگم توطئه است/ نمی‌توانند من را کنار بزنند

صالحی‌زاده: دوپینگم توطئه است/ نمی‌توانند من را کنار بزنند

فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم‌ملی پس از مثبت شدن تست دوپینگش، گفت: معتقدم اشخاصی توطئه انجام داده‌اند ولی آن‌ها نمی‌توانند من را به راحتی کنار بگذارند.

سیدمصطفی صالحی زاده

سید مصطفی صالحی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محرومیت چهار ساله‌اش توسط اتحادیه جهانی کشتی به علت دوپینگ، اظهارکرد: نزدیک به ۱۰ ماه است که از این موضوع مطلع شده‌ام و در این مدت پیگیر بودم که ثابت کنم من این کار را انجام ندادم. نمی‌خواهم از خودم دفاع کنم ولی تمام اهالی کشتی می‌دانند که من اهل انجام چنین کاری نبودم.

وی افزود: شک من به این است که کسی توطئه کرده است، البته من دشمن خاصی ندارم ولی معتقدم که اشخاصی توطئه کرده‌اند. به هر حال من باز هم پیگیری می‌کنم زیرا این رأی عادلانه نیست.

دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که آیا با وجود محرومیت چهار ساله باز هم در پی بازگشت به کشتی است یا خیر، خاطرنشان کرد: از ۱۰ ماه پیش که این موضوع را متوجه شدم، تمریناتم را دو برابر کردم و انگیزه‌ام نیز دو چندان شده است تا با قدرت بیشتر به کشتی برگردم. متأسفانه کسانی که این کار را انجام دادند، از مثبت شدن تست دوپینگ من خوشحال هستند ولی می‌خواهم به کشتی برگردم تا خودم را به آن‌ها نشان دهم.

وی با تاکید بر این‌که در حق من ظلم و اجحاف شد، گفت: حتی اگر چهار سال محرومیت من قطعی شود، من دوباره به فعالیتم در این رشته ادامه می‌دهم زیرا من هنوز حق خود را از کشتی نگرفته‌ام و به راحتی نمی‌توانند من را کنار بگذارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید مصطفی صالحی‌زاده فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم‌ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال‌های طلای جوانان آسیا ۲۰۱۳ و طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۱۷ به علت دوپینگ در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ به مدت ۴ سال از حضور در کلیه میادین داخلی و بین المللی کشتی محروم شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.