چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / حضور فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جشنواره فیلم فجر
حضور فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جشنواره فیلم فجر

رییس فراکسیون جوانان مجلس خبر داد:

حضور فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جشنواره فیلم فجر

رییس فراکسیون جوانان مجلس از حضور این فراکسیون در بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت که قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم در حوزه مسائل مرتبط با جوانان انتخاب و معرفی شود.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

سید فرید موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به اینکه هر ساله جشنواره فیلم فجر نگاه بسیاری از اقشار مردم و مسئولین را به سوی خود جلب می‌کند تصمیم گرفتیم از این فرصت هنری به نفع جوانان کشور استفاده کنیم لذا فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با هدف جلب توجه جامعه و هنرمندان به مسائل، دغدغه‌ها مشکلات مرتبط با حوزه جوانان در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر و در بخش تجلی اراده ملی حضور یافت.

وی افزود: با پیشنهاد فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی مقرر شد برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم در حوزه مسائل مرتبط با جوانان انتخاب و معرفی شود. نخستین بار است که مجلس شورای اسلامی در این سطح و در حوزه فرهنگ و هنر در راستای موضوعات مرتبط با جوانان با جشنواره فیلم فجر همکاری دارد. امیدواریم با این اقدامات بتوانیم در سال‌های آینده نیز کارگردانان و اهالی هنر را نسبت به حوزه جوانان و دغدغه‌های آنان حساس کنیم.

سید فرید موسوی در پایان گفت: آقایان جعفر صانعی مقدم، مهدی کرم پور و رضا مقصودی که سابقه ارزشمندی در حوزه سینما و هنر دارند تحت عنوان هیأت داوری انتخاب بهترین فیلم در حوزه جوانان را بر عهده دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.