چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / افتتاح نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی
افتتاح نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی

با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه انجام شد

افتتاح نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی

دومین نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی افتتاح شد.

فن بازار سلامت

به گزارش کسب و کار نیوز، دومین نمایشگاه فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی همزمان با دهه فجر صبح امروز با حضور دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی آغاز به کار کرد.

بیوتکنولوژی کشاورزی، نهاده‌های کشاورزی مانند بذر، کود و کشت‌های هیدروپونیک و گلخانه‌ای، ماشین‌آلات کشاورزی و اتوماسیون آبیاری و مدیریت منابع آب، علوم دامی، خوراک دام و طیور، محصولات باغبانی و مبارزه بیولوژی با آفات از محورهایی است که در این فن‌بازار مورد توجه جدی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این فن بازار که به همت اداره کل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است تا ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سازمان مرکزی طبقه فوقانی پارکینگ طبقانی ادامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.