صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / عذرخواهی ساری از شکست سنگین چلسی و امیدواری به بازگشت ایگواین
عذرخواهی ساری از شکست سنگین چلسی و امیدواری به بازگشت ایگواین

عذرخواهی ساری از شکست سنگین چلسی و امیدواری به بازگشت ایگواین

سرمربی چلسی معتقد است مهاجم آرژانتینی این تیم برای بازگشت به دوران اوج به زمان نیاز دارد.

ساری و ایگواین

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، چلسی در نقل و انتقالات زمستانی دست به تغییر مهاجم خود زد و آلوارو موراتا را به تیم اتلتیکو مادرید داد و گونسالو ایگواین را از میلان خریداری کرد تا جانشین موراتا شود. با این حال شرایط بدنی ایگواین چندان آماده به نظر نمی‌رسد.

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی درباره شرایط این بازیکن گفت: همه ما می‌دانیم که ایگواین زمان زیادی است که بازی نکرده و در تیم میلان چندان به بازی گرفته نشد. او با مصدومیت هم روبرو است ولی همه اینها را می‌دانیم. مطمئن هستیم که ایگواین بار دیگر می‌تواند به شرایط خوب خود بازگردد.

چلسی این هفته در لیگ برتر انگلیس برابر بورنموث با ۴ گل شکست خورد. این سنگین‌ترین شکست چلسی در تاریخ لیگ برتر از سال ۱۹۹۶ تاکنون بوده است و باعث شد تا آرسنال جای چلسی را در رده چهارم بگیرد و آبی‌های لندن به رده پنجم برسند.

در همین رابطه ساری گفت: متأسفانه اشتباهاتی در تیم ما وجود دارد و ما هم در حال تکرار این اشتباهات هستیم. باید شرایط را تغییر دهیم. فکر می‌کنم بازیکنان هنوز تاکتیک من را هضم نکرده و به آن عادت نکرده اند. امیدوارم به زودی شرایط در تیم ما تغییر کند. فقط می‌توانم از هواداران چلسی معذرت خواهی کنم. شکست خوردن در فوتبال ایراد ندارد ولی این جور شکست‌ها را نمی‌توان توضیح داد و به نظرم به ذهنیت بازیکن برمی‌گردد.

بعد از باخت ۴ بر صفر چلسی برابر بورنموث، بازیکنان این تیم ۴۰ دقیقه در رختکن بودند و ساری اجازه خروج به آنها نداد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.