سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / فارس / سفر وزیر تعاون به فارس
سفر وزیر تعاون به فارس

سفر وزیر تعاون به فارس

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قبل از ظهر جمعه ۱۲ بهمن، با هدف سفری دو روزه وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: سفر به شهرستان داراب و افتتاح درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آن شهرستان، حضور در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه و مؤسسات اقتصادی وابسته به وزارت تعاون و شرکت در برنامه زنگ انقلاب، بخشی از برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به فارس است.

سهراب مختاری اضافه کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شنبه ۱۳ بهمن، در جلسه کارگروه اشتغال استان و مراسم افتتاح مجموعه ساختمانی تعاونی مسکن نظام مهندسی فارس شرکت خواهد داشت.

مختاری خاطرنشان کرد: حضور در مراسم بهره برداری از ۶۸۷ طرح اشتغالزا به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان و دیدار با تشکلات عالی کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان از دیگر برنامه‌های محمد شریعتمداری در این سفر دو روزه خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس همچنین از افتتاح طرح‌های اشتغالزا و کارخانه چینی بهداشتی آفرین شهرستان آباده به عنوان دیگر برنامه‌های شریعتمداری، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان فارس یاد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.