صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / زنگ انقلاب در زادگاه امام راحل نواخته شد
زنگ انقلاب در زادگاه امام راحل نواخته شد

/چهل سالگی انقلاب اسلامی/

زنگ انقلاب در زادگاه امام راحل نواخته شد

همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به ایران، زنگ انقلاب اسلامی در بیت امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران ارشد استان مرکزی و مردم نواخته و مراسم گلباران بیت تاریخی امام راحل برگزار شد.

زنگ انقلاب

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت: امسال شاهد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و جشن باشکوه دهه فجر در داخل کشور و در کشورهای دیگری که ما را همراهی می‌کنند، هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز درخت نیرومند انقلاب تبدیل به شجره طیبه و پر برکت شده افزود: در ۴۰ سال گذشته نظام و اقشار جامعه فرار و فرودهای زیادی را تجربه کرده‌اند. در این مدت کارنامه درخشانی از فداکاری‌ها و ایثارگری و استقلال و آزادی و پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف علمی و تخصصی مشاهده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در کنار دستاوردهای کسب شده نارسایی‌هایی نیز وجود داشته که در رأس تمام مشکلات، توطئه‌های دشمن، استکبار جهانی، داعش و ترامپ قرار دارند و قوای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور با آگاهی بیشتر توطئه‌ها را رصد کرده و با هوشیاری در برابر آنها ایستادگی می‌کنند.

دری نجف آبادی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه تبلیغاتی سو علیه رهبری و ملت ما منتشر می‌کنند و ملت و رسانه‌های ما برای مقابله با این جنگ نرم آمادگی خود را اعلام می‌کنند و در برابر توطئه‌های دشمن و جبهه مشترک دشمن وظایف خود را انجام می‌دهند.

وی اقتدار ملی را سرمایه بزرگی دانست و گفت: باید در راه تقویت و پیشرفت این‌اقتدار با تلاش کوشید. مردم شریف انقلابی باید با قدم‌های استوار راه حق و مردم سالاری دینی و خدا را ادامه دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.