صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / تلألو چهل و یکمین طلوع انقلاب از حرم مطهربنیانگذار جمهوری اسلامی
تلألو چهل و یکمین طلوع انقلاب از حرم مطهربنیانگذار جمهوری اسلامی

تلألو چهل و یکمین طلوع انقلاب از حرم مطهربنیانگذار جمهوری اسلامی

پس از گذشت یک اربعین از عمر انقلاب اسلامی مردم همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی به ایران در حرم مطهر ایشان حضور پیدا کردند و با سردادن شعار الله و اکبر خمینی رهبر بار دیگر با آرمان‌های والای امام و انقلاب بیعت کردند.

مراسم یوم الله ۱۲ بهمن - مشهد‎

به گزارش کسب و کار نیوز، در چهل و یکمین سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی به ایران مردم، مسئولین و مقامات عالی لشگری و کشوری با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سردادن شعار الله و اکبر دهان خود را با حلاوت ثمره درخت تنومند چهل ساله نظام، شیرین کرده و به دعوت چهل و یکمین طلوع خورشید انقلاب اسلامی لبیک گفتند..

در این مراسم مردم با سر دادن شعارهایی همچون “راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است، یاد امام خمینی پاینده باد نام شهیدان خدا زنده باد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن ” و دانش آموزان و کانون‌های مختلف فرهنگی و هنری کشور با اجرای برنامه‌های مختلف در قالب سرود و همخوانی یاد و خاطره روزهای بهمن ماه سال ۵٧ را زنده کردند و مقام والای امام و شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

در پایان این مراسم آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری یا تاکیز بر مقام شامخ حضرت امام و شهدای انقلاب از مردم خواست تا بیشتر با تفکر و آثار امام آشنا شوند، و راه امام و شهدا را هیچ گاه فراموش نکنند..

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.