صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / بیمه هنرمندان صنایع دستی از سر گرفته شد
بیمه هنرمندان صنایع دستی از سر گرفته شد

پس از پنج سال انتظار همزمان با دهه فجر/

بیمه هنرمندان صنایع دستی از سر گرفته شد

بیمه هنرمندان و شاغلان صنایع دستی پس از پنج سال پیگیری همزمان با دهه مبارک فجر و افتتاح سومین جشنواره صنایع دستی از سر گرفته شد.

«پویا محمودیان» معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر جمعه این مطلب را در حاشیه مراسم افتتاح سومین جشنواره صنایع دستی فجر، به خبرنگار ایرنا اعلام کرده است.
وی افزود: این رویداد هنری و صنعتی قادر نیست حجم فعالیت های هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی را نشان دهد، اما فرصت مناسبی است که فعالان این حوزه بدون واسطه با مردم ارتباط بگیرند.
وی تصریح کرد : جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر از سال ۱۳۹۵ به عنوان جوان‌ترین جشنواره کار خود را شروع کرد و با توجه به نیاز روز و مطالبات صنعتگران صنایع دستی به یکی از برنامه های محوری سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری تبدیل شده است.
در این جشنواره ۷۰۰ اثر از ۱۷۱ هنرمند برای اولین بار به نمایش در آمده است.
نمایش آخرین دستاوردهای صنایع دستی و هنرهای سنتی، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع دستی و ایجاد بستری برای مواجهه بی واسطه مخاطبان با آثار صنایع دستی و ارتباط با هنرمندان از مهمترین اهداف این جشنواره است.
این جشنواره از ۱۲ تا ۲۳ بهمن ماه در خانه هنرمندان در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می شود.
سومین جشنواره صنایع دستی فجر، عصر امروز جمعه، همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از فعالان این حوزه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و تا ۱۷ بهمن ادامه دارد.
در مراسم اختتامیه این رویداد از برگزیدگان با اعطای نشان سرو زرین و دیپلم افتخار تقدیر خواهد شد.
فرهنگ*۹۰۳۱**۳۰۶۵** ۱۹۱۷

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.