صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آخرین نقل و انتقالات لیگ جزیره/ چلسی باتشوایی را قرض داد، کراوچ ۳۸ ساله بازگشت
آخرین نقل و انتقالات لیگ جزیره/ چلسی باتشوایی را قرض داد، کراوچ ۳۸ ساله بازگشت

آخرین نقل و انتقالات لیگ جزیره/ چلسی باتشوایی را قرض داد، کراوچ ۳۸ ساله بازگشت

آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر انگلیس با انتقال چند بازیکن بین تیم های لیگ انگلیسی همراه بود.

میچی باتشوایی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال در اروپا، تیم‌های لیگ برتری در انگلیس فعال‌تر از قبل بودند و خریدهایی به منظور تقویت تیمشان انجام دادند.

* مارکوویچ راهی فولام شد

لازار مارکوویچ هافبک صربستانی که تجربه ناموفقی را در تیم لیورپول سپری کرده بود، به عضویت تیم فولام درآمد. این بازیکن در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی انتقال خود را به فولام که شرایط چندان خوبی در جدول رده بندی ندارد، قطعی کرد. او در مجموع ۳۴ بار برای لیورپول بازی کرد ولی در این فصل فرصت بازی به او نرسید.

* کراوچ ۳۸ ساله به برنلی رفت

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس که به واسطه قد بلند، توانایی زیادی در زدن ضربات سر دارد، در ۳۸ سالگی هم فرصت بازی در لیگ برتر را از دست نداد و به عضویت تیم برنلی درآمد.

* خرید دیگر برای تیم لمپارد

فرانک لمپارد که هدایت دربی کانتی را بر عهده دارد، برای تقویت تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک انگلیس، اندی کینگ را از تیم لسترسیتی خریداری کرد تا این بازیکن نیز به عضویت تیم لمپارد درآید.

* میچی باتشوایی به پالاس رفت

ترافیک خط حمله در تیم چلسی باعث می‌شد تا بازی به میچی باتشوایی بلژیکی نرسد. به همین خاطر این بازیکن که به صورت قرضی در والنسیا توپ زده بود، تا پایان فصل به تیم کریستال پالاس ملحق شد. پالاس از مدتها قبل به دنبال جذب مهاجم بود.

* آرسنال و یک اسپانیایی دیگر

آرسنال که رقابت سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و در رده چهارم لیگ جزیره است، دنیس سوارس را از تیم بارسلونا به خدمت گرفت. لندنی‌ها امیدوار هستند سوارس بتواند جای خالی بازیکنان مصدوم را در این تیم پر کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.