صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۱۴ فیلم در جشنواره فیلم فجر زاهدان اکران می‌شود
۱۴ فیلم در جشنواره فیلم فجر زاهدان اکران می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت

۱۴ فیلم در جشنواره فیلم فجر زاهدان اکران می‌شود

زاهدان _مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت : 14 فیلم راه یافته به بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر 12 لغایت 18 بهمن ماه در 2 سالن سینما اشراق و هلال زاهدان اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار کسب و‌کار نیوز، حسین مسگرانی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اعلام برنامه های هفتمین جشنواره فیلم فجر زاهدان، اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان از ۱۲ بهمن ماه در سالن سینما هلال زاهدان افتتاح می شود.

وی گفت: جشنواره فیلم فجر تبلور یکسال زحمات سینماگران کشور است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: فیلم های جشنواره فیلم فجر هر روز در سه سانس در دو سالن سینمای اشراق و هلال زاهدان از ساعت ۱۸ تا ۲۲ اکران می شوند.
وی بیان کرد: جلسه نقد و بررسی فیلم های جشنواره فجر هر شب با حضور هنرمندان سینمایی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
مسگرانی گفت: پنج فیلم نیز از ۱۳ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۱ با همکاری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سالن سینما هلال زاهدان برای کودکان و نوجوانان به صورت رایگان اکران می شود.
وی افزود: هر روز پس از اکران فیلم های کودکان و نوجوانان سرودهای انقلابی نیز توسط کودکان اجرا می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : در سایر شهرستان های استان در حال حاضر اکران نداریم که امید است در آینده در تمامی شهرهای سیستان و بلوچستان فیلم های این جشنواره اکران شود.
وی اسامی فیلم های فجر را ایده اصلی، بیست و سه نفر، جمشیدیه، سال دوم دانشکده من، غلامرضا تختی، وکیل مدافع، معکوس، روزهای نارنجی، ماجرای نیم روز۲، رد خون، کلفت، پاستاریونی، بنیامین و ضربه فنی عنوان کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.