صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / دومین اجلاس بزرگداشت نماز و قرآن برگزار شد
دومین اجلاس بزرگداشت نماز و قرآن برگزار شد

در اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

دومین اجلاس بزرگداشت نماز و قرآن برگزار شد

دومین اجلاس بزرگداشت "نماز و قرآن" و کاهش آسیب های اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی امام جمعه شهرستان چابهار و جمعی از مدیران شهرستان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان بلوچستان برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ؛ در راستای بزرگداشت، ترویج و اعتلای اولی ترین فریضه الهی دومین اجلاس “نماز و قرآن” و کاهش آسیب های اجتماعی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این مراسم که در آستانه چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدموسوی امام جمعه شهرستان چابهار، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا غلامی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار و جمعی از مدیران شهرستان چابهار برگزار گردید، آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری قرائت گردید.
امام جمعه شهرستان چابهار در این مراسم با ذکر فرازهای از مفاهیم قرآن بیان کرد: اسلام دین کامل و قرآن آخرین کتاب الهی و مصدق تورات و انجیل و مکمل ادیان الهی است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بیان اهمیت نماز و قرآن گفت: اسلام دین اخلاق و اکمال ارزشهای انسانی است. هدایت قرآن صراط مستقیم و متابعت از آیات قرآن انسان را به کمال می رساند.
امام جمعه شهرستان چابهار به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بیان توسعه های عمرانی در بندر چابهار ، لایروبی، ساخت و احداث اسکله های طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را از خدمات دولت و نظام در طول چهل سال انقلاب اسلامی دانست. وی افزود: با اقدامات توسعه ای بندر چابهار هم اکنون این بندر قابلیت پهلوگیری کشتی های پهن پیکر را دارد که در اشتغال زایی و بهبود معیشت مردم در منطقه شایان توجه است.
وی افزود: انجام اقدامات در مقابل تفرقه افکنی های دشمنان قابل تقدیر است و انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا و بر پایه رشادت ها و دلیری های رزمندگان اسلام استوار است.
بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان همچنین به یمن مصادف بودن این اجلاس با چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، توسعه کنونی بندر چابهار را مرهون خدمات نظام پس از انقلاب عنوان کرد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از جمعی از نمازگزاران برتر اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مدیران مجتمع مدارس وابسته تجلیل شد.
همچنین به منظور تشویق، ترویج و اشاعه فرهنگ نماز از دانش آموزان برگزیده با موضوعات نقاشی، داستان نویسی و مقاله نویسی با “موضوع نماز و قرآن” تقدیر بعمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.