صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شفیعی: کیفیت لیگ امسال والیبال از سال قبل کمتر است
شفیعی: کیفیت لیگ امسال والیبال از سال قبل کمتر است

شفیعی: کیفیت لیگ امسال والیبال از سال قبل کمتر است

ملی پوش تیم والیبال سایپا تهران معتقد است کیفیت امسال لیگ برتر والیبال کمتر از سال گذشته است و اکثر تیم‌ها در پست‌هایی ضعف دارند.

علی شفیعی

به گزارش کسب و کار نیوز، در جریان هفته‌ی بیست و دوم لیگ برتر والیبال، شهرداری ورامین صدر نشین مهمان سایپا تهران بود. این دیدار حساس امروز (چهارشنبه) در خانه‌ی والیبال تهران انجام شد که با برد سه بر صفر سایپا به پایان یافت.

علی شفیعی در خصوص هماهنگی تیمی سایپا گفت: متأسفانه اوایل فصل تغییرات زیادی داشتیم و همین باعث شد که نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم هر بازی هماهنگی بیشتری بین بازیکنان پیدا شود و بتوانیم بازی تیمی بهتری را نمایش دهیم.

این ملی پوش در پاسخ به دلایل اعتراض به داوری در این دیدار گفت: چون اکثر تیم‌ها کیفیت یکسانی دارند، و یک امتیاز مشکوک می‌تواند باعث تغییر نتیجه دیدار شود چون ما امروز فاصله را با حریف زیاد کردیم این اعتراضات خود به خود کم شد.

شفیعی در خصوص آمادگی خود برای حضور در تیم ملی گفت: سعی و تلاش خودم را می‌کنم که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و الان ترجیح می‌دهم که تمرکز خود را برای تیم سایپا بگزارم و این حرف‌ها که در خصوص دعوت به تیم ملی می‌شود فقط تمرکز من را پایین می‌آورد.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سایپا را در پلی آف لیگ برتر ببینیم. البته ما مرحله به مرحله به قهرمانی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.