صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شاهین‌طبع: آرون و مایک به انتخابی جام جهانی نمی‌رسند/ تیم ملی نیاز به پشتوانه دارد
شاهین‌طبع: آرون و مایک به انتخابی جام جهانی نمی‌رسند/ تیم ملی نیاز به پشتوانه دارد

شاهین‌طبع: آرون و مایک به انتخابی جام جهانی نمی‌رسند/ تیم ملی نیاز به پشتوانه دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: به نظر من آرون گرامی‌پور و مایک رستم‌پور به مرحله ششم انتخابی‌های جام جهانی نمی‌رسند.

مهران شاهین‌طبع

مهران شاهین‌طبع در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط فعلی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره ششم انتخابی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ اظهار کرد: برای حضور در این مسابقات اردوهای ما از شانزدهم همین ماه شروع می‌شود و شرایط کلی هم برای تیم ملی مساعد است. فعلاً نیز نفرات دعوت شده مشخص نیستند اما فکر می‌کنم با ۱۶ تا ۱۸ بازیکن اردوهای آماده سازی را آغاز کنیم.

او در واکنش به این سوال که آیا لیگ‌برتر در حمایت از تیم ملی موفق بوده است یا نه؟ توضیح داد: شرایط کلی تیم ملی خوب است اما بازیکنان ما نیاز دارند که در لیگ تعداد بازی‌های بیشتری را پشت سر گذاشته و به میدان بروند. ان‌شاءالله برنامه‌ریزی‌های سال آینده به گونه‌ای باشد که بازیکنان در لیگ دفعات بیشتری به میدان بروند. در این فصل تعداد بازی‌ها کم بوده و اگر بتوان این موضوع را برطرف کرد فکر می‌کنم کمک کننده خواهد بود.

شاهین‌طبع در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی را در پنج مرحله گذشته انتخابی‌های جام‌جهانی چگونه ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: به نظر من عملکرد تیم ملی تا این مرحله خوب بوده است و به هر حال وقتی یک بازی به صورت طولانی مدت و مرحله به مرحله ادامه پیدا می‌کند، سازماندهی تیمی و سازماندهی کاری سخت‌تر است. من از بازیکنانم راضی هستم چرا که تا این مرحله خیلی زحمت کشیده‌اند و فدراسیون نیز سازماندهی خوبی را داشته است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند نمایش خوبی را در پنجره ششم انتخابی‌ها از خود نشان دهد؟ توضیح داد: به هر حال امیدوارم که عملکرد خوبی داشته و مقابل حریفان خوب بازی کنیم. به هر حال ما برای صعود نیاز داریم که در هر دو بازی پیروز شویم. همه تلاش ما این است که بالا برویم.

او در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین نیاز و نقطه ضعف تیم ملی ایران چیست؟ اظهار کرد: به نظر من اصلی‌ترین موضوع پشتوانه سازی است که باید برطرف شود. فدراسیون هم برای سال‌های بعد برنامه‌های خوبی را طراحی کرده است و من فکر می‌کنم در آینده شرایط بهتر می‌شود.

شاهین‌طبع در پاسخ به این سوال که آیا ۳۰ هزار فرانک مورد نیاز برای پیوستن آرون گرامی‌پور و مایک رستم‌پور به تیم ملی پرداخت شده است و آن‌ها به پنجره ششم انتخابی‌ها می‌رسند؟ گفت: به نظر من هر دوی آن‌ها به این مرحله از انتخابی‌ها نمی‌رسند و اطلاع دقیقی هم از پرداخت شدن یا نشدن این مبلغ ندارم. اما با این حال اگر قصد به کارگیری آن‌ها در تیم ملی بسکتبال را داریم باید حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط حامد حدادی و صمد نیکخواه برای پیوستن به ترکیب تیم ملی نیز گفت: ان‌شاءالله که مسائل موجود حل شود و این بازیکنان به تیم ملی برسند اما ما سعی می‌کنیم به صورت انفرادی در مورد نفرات صحبت نکنیم چون همه آن‌ها زحمت می‌کشند. همه تلاش خود را می‌کنیم یک جمع خوب داشته باشیم تا تیم ملی نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.